;
coinex

قیمت لاماری ایما در سال 1402 اعلام شد

قیمت لاماری ایما در سال 1402 اعلام شد. شرکت آرین پارس موتور برای سال جدید قیمت خودروهای خود را افزایش داده است.

قیمت لاماری ایما در سال 1402 توسط شرکت آرین پارس موتور اعلام شد. این شرکت که یک شرکت خودروساز خصوصی است برای سال جدید قیمت خودروهای خود را افزایش داد. لاماری ایما که در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری، بژ و قرمز تولید می‌شود، قرار است با قیمت یک میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان در سال جدید به‌فروش برسد.

بیشتر بخوانید: سایت خرید خودروهای داخلی معرفی شد [+لینک]

قیمت لاماری ایما در سال 1402 اعلام شد

لاماری ایما در سال ۱۴۰۲ قیمت مصوب یک میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان را خواهد داشت. پیش از این احتمال داده می‌شد که به خاطر افزایش شدید نرخ ارز و همچنین رشد قیمت قطعات داخلی‌سازی شده (حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت اعمال شده توسط قطعه‌سازان)، خودروسازان خصوصی دست به افزایش قیمت محصولات خود بزنند. حال مشخص شد که آرین پارس موتور به صورت رسمی قیمت لاماری ایما را در سال جدید افزایش می‌دهد.

قیمت لاماری ایما در سال 1402 اعلام شد

در حال حاضر لاماری ایما با یک تیپ و با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری، بژ و قرمز تولید می‌شود و این خودروساز برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۲، دو تیپ دیگر از این محصول را به بازار معرفی کند. تیپ فول آپشن ایما در سال آینده به بازار می‌آید و بدیهی است که در زمان عرضه قیمت آن مشخص می‌شود. همچنین قرار است تا این کراس‌اوور پرفروش، با قابلیت هیبرید هم به بازار ایران معرفی شود.

در حال حاضر لاماری ایما به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۴A91 مجهز است که ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر (W-DCT) هم توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند. تیپ فعلی ایما به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانوراما، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت لاماری ایما در سال 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر