;
coinex

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس

طبق اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل هوشمند از سوی این دو کشور امضا شده است.

به گفته پارک فناوری پردیس، طی برگزاری پنجمین رویداد سرمایه گذاری فناوری که در محل پارک فناوری پردیس شاهد آن بودیم، یک شرکت ایرانی و سرمایه گذار روسی به جهت انجام همکاری‌هایی در حوزه متاورس با یکدیگر به توافق دست یافتند.

«محمد گیلی»، به عنوان نماینده یک شتابدهنده فعال در حوزه متاورس و رباتیک موفق به انعقاد توافق نامه سرمایه‌گذاری با همتای روسی خود شد. او در این مورد اعلام کرد که این شتابدهنده با دو استارت‌آپ در این رویداد شرکت کرده که در حوزه‌های توان‌بخشی واقعیت مجازی و حمل و نقل هوشمند مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: تاسیس منطقه اقتصادی متاورس در ژاپن با همکاری شرکت‌های فناوری

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس

گیلی یکی از راه‌حل‌های رفع مشکلات و تحریم‌ها را برگزاری رویدادهایی همچون TIM دانست و اظهار داشت: «با توجه به ظرفیت بالای دانشمندان و نخبگان ایرانی می‌توان با تلاش و هم‌افزایی بر مشکلات فائق آمد.»

او در ادامه مقصود اصلی خود از حضور در این رویداد را جذب سرمایه از کشورهای عضو سازمان D8 عنوان کرد و بیان داشت: «برای توسعه محصولات و خدمات این استارتاپ‌ها در داخل کشور و هم چنین در خارج از کشور به عنوان یک برند ایرانی در صدد جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.»

همکاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس

همچنین گیلی هم‌افزایی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های ممکن به‌منظور همکاری و بهره‌گیری از توانمندی‌های کشورهای دیگر را از نکات مثبت چنین رویدادهایی قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص همکاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر