;
coinex

پیکاپ کینگ لینگ تاگا اچ توسط خودروسازی پادرا معرفی شد [+فیلم]

پیکاپ کینگ لینگ تاگا معرفی شد. شرکت خودروسازی پادرا به تازگی این خودروی خاص جدید را مخصوص آفرودبازان وارد بازار کشور کرده است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا توسط گروه خودروسازی پادرا معرفی شد. این شرکت تیرماه امسال بود که از این خودروی خاص رونمایی کرد. حالا بعد از گذشت چند ماه، کینگ لینگ تاگا از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور شده و کمپانی پادرا نیز ویدئویی از آن منتشر کرده است. این خودرو یک خودروی آفرود چینی با امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید.

بیشتر بخوانید: همکاری هواوی با جک در ساخت خودروهای هوشمند

پیکاپ کینگ لینگ تاگا توسط کمپانی پادرا رونمایی شد

شرکت صنایع خودروسازی پادرا در تیرماه سال ۱۴۰۱ به‌صورت رسمی از پیکاپ جدید خود با نام کینک لینگ تاگا اچ پرده برداشت. در همین راستا این خودروی چینی به‌تازگی وارد بندر شهید رجایی شده و صنایع خودروسازی پادرا نیز با انتشار اولین ویدیوی تبلیغاتی پیکاپ جدید خود توانست علاقه‌مندان به خودروهای آفرودی را به وجد آورد.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا اچ در مدل بنزینی به یک موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۲۷ اسب‌بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک به هر دو محور انتقال پیدا می‌کند. برای نسخه دیزلی این پیکاپ چینی نیز یک پیشرانه ۳ لیتری در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۸ اسب‌بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر را تولید کند.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا توسط کمپانی پادرا رونمایی شد

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به رادار خطی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، رینگ آلومینیومی، آینه‌های تاشو برقی با گرم‌کن، دوربین ثبت وقایع، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، زیر آرنجی و شارژر USB ردیف عقب، گرم‌کن صندلی‌های جلو، کروز کنترل، صندلی 8 حالته برقی راننده، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم مصنوعی و 2 ایربگ ایمنی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خودروی پیکاپ کینگ لینگ تاگا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر