;
coinex

جدیدترین سریال جالب سرنای ساریکایا و بوراک دنیز برای نتفلیکس

تصویر موبایل گران بهای سرنای ساریکایا (بازیگر، مدل و رقاص ترکیه) که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، در ادامه تماشا کنید.

سریال های مشترک بوراک دنیز و سرنای ساریکایا

در سریال ترکی جزر و مد که سرنای ساریکایا نقش اصلی آن را ایفا می‌کرد و پارتنر چاعتای اولسوی بود، بوراک دنیز نیز نقش آراس را ایفا کرده بود. هر چند که جزء نقش‌های اصلی محسوب نمی‌شد، اما او در این سریال نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

بیشتر بخوانید:

فهرستی کامل از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های هانده ارچل

میهمان ویژه فشن شو Valentino بوراک دنیز + [ویدیوی از هفته مد پاریس]

سریال های مشترک بوراک دنیز و سرنای ساریکایا
سریال های مشترک بوراک دنیز و سرنای ساریکایا

سریال نتفلیکس شاهماران که در ژانر درام فانتزی است، اولین سریالی می‌باشد که بوراک و سرنای هر دو به عنوان کاراکترهای اصلی سریال همبازی هستند. سرنای کاراکتر شاهسو را ایفا کرده و بوراک در نقش ماران است.

تصویر موبایل گران بهای سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا (زاده ۱ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۰ است. معروف‌ترین بازی او در نقش میرا در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد.

تاریخ انتشار اولین فیلم سینمایی هانده ارچل مشخص شد !

سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه ای دریافت کرد. او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش کرد. شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت.

در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتری کسب کرد. سرنای در مسابقه Miss Turkey دوم شد. او در سال ۲۰۱۰ با سریال” عمر گل لاله ” در نقش یشیم تاشکیران در شبکه شوتیوی ظاهر شد که سرنای دو فصل در این سریال حضور داشت.

به تازگی با پخش برنامه Turkiye Tek Yurek از همه شبکه‌های ترکیه، برای دریافت کمک به زلزله زدگان، سرنای ساریکایا و کیوانچ تاتلی توع، بازیگران سریال جدید خانواده، که به زودی پخش خواهد شد، حضور داشتند. این زوج هنری نیز همانند دیگر اسامی چون: هانده ارچل، آراس بولوت اینملی، پینار دنیز، انگین آک‌یورک، دمت اوزدمیر، آلپ نوروز، کاعان اورگانجی‌اوغلو، بوراک دنیز، مورات بوز، ابرو گوندش، باریش آردوچ، بوراک اوزچیویت، ادا اجه و بسیاری دیگر، در این برنامه برای دریافت کمک‌های نقدی حضور داشتند.

موبایل لوکس سرنای ساریکایا را ببینید:

موبایل لوکس سرنای ساریکایا
موبایل لوکس سرنای ساریکایا

موبایل گران بهای سرنای ساریکایا

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر