;
coinex

جذاب‌ترین استایل‌های هانده ارچل + [سریال و پروژه جدید بازیگر زیبای ترک]

تصاویری جذاب از لباس‌ های جین هانده ارچل و استایل‌های متفاوت این بازیگر زیبای ترک را در ادامه نوشتار سایت فیگار می‌توانید تماشا کنید.

کیوت‌ترین استایل هانده ارچل

هانده ارچل به تازگی قرارداد بازی در سریال تلویزیونی شبکه فاکس را امضا کرد و قرار است با بوراک دنیز؛ که در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” با او همبازی بود، مجددا همبازی شود. در کنار آن نیز به عنوان چهره تبلیغاتی پلتفرم دیزنی پلاس ترکیه فعالیت دارد و قرار است نقش یک پری دریایی را در یکی از سریال‌های دیزنی پلاس بازی کند.

استایل‌های هانده ارچل:

کیوت‌ترین استایل هانده ارچل
کیوت‌ترین استایل هانده ارچل

این روزها نیز به خاطر فاجعه دردناک زمین لرزه 7.8 ریشتری ترکیه، ست‌های سریال تعطیل شده‌اند. به همین خاطر اکثر بازیگران و خوانندگان ترکیه برای کمک به خانواده‌های زلزله زده در تکاپو هستند. هانده نیز یکی از آن دست هنرمندانی است که در این روزها مشغول کمک رسانی است.

لباس‌ های جین هانده ارچل

هانده ارچل یکی از بازیگران و مدل‌های ترکیه با بدنی فیت است که تا به حال چهره تبلیغاتی بسیاری از برندها بوده است. به همین دلیل می‌توانید از فوتوشات‌ها و یا پست‌های اینستاگرامش برای استایل خود ایده بگیرید.

هانده تا کنون چهره تبلیغاتی بسیاری از برندهای پوشاک بوده است و زمانی به همراه آراس بولوت اینملی، در تبلیغات پوشاک دفاکتو حضور داشت. این بازیگر هم زیبا است و هم اندامی متناسب دارد، به همین خاطر غالب لباس‌ها بر تن او زیبا جلوه می‌کند.

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

تصاویری از استایل جین هانده ارچل :

استایل جین هانده ارچل
لباس‌ های جین هانده ارچل

هانده بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

استایل های متفاوت هانده ارچل

استایل های متفاوت هانده ارچل
استایل های متفاوت هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالیه😧🙄 ولی به اندازه جنا و جیمین نه 😑🖤🖤🖤🖤🖤🖤💜💜💜💜💜💜🖤🖤🖤💜💜💜

    پاسخ