;
coinex

چت بات بینگ در مرورگر اج فعال شد [+نحوه دسترسی]

چت بات بینگ در مرورگر اج هم فعال شد. بالاخره مایکروسافت امکان استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی جدید خود را به مرورگر مدرن اج اضافه کرد.

چت بات بینگ در مرورگر اج در دسترس کاربران قرار گرفت. مایکروسافت همانطور که قول داده بود، هوش مصنوعی جدید خود را یکی پس از دیگری به پلتفرم‌های خود اضافه می‌کند. حال این ویژگی به مرورگر مایکروسافت اج اضافه شده است و می‌توانید از طریق منوی کناری این مرورگر بر روی آیکون بینگ کلیک کرده و از چت‌بات بینگ جدید استفاده کنید. با این ویژگی حالا می‌توانید با یک کلیک به خلاصه‌نویسی مقالت و صفحات وب دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: سرقت اطلاعات با کمک از هوش مصنوعی ؛ جذابیت چت بات بینگ برای هکرها

چت بات بینگ در مرورگر اج فعال شد

مایکروسافت چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را در قالب منو کناری، به مرورگر اج اضافه کرده است. این منو کناری در ابتدا صرفاً به نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی اج اضافه شده بود؛ اما اکنون تمامی کاربران ویندوز و macOS می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

به‌گزارش ورج، نسخه‌ی جدید مایکروسافت اج در گوشه‌ی سمت راست میزبان آیکون بینگ شده است که با کلیک یا نگه‌داشتن ماوس روی آن، چت‌بات باز می‌شود. اگر از فهرست انتظار نسخه‌ی جدید بینگ خارج شده باشید، می‌توانید از چت‌بات سؤال کنید. همچنین، می‌توانید از چت‌بات بینگ بخواهید که برای ایمیل یا مقاله یا پست شبکه‌های اجتماعی متن بنویسد.

چت بات بینگ در مرورگر اج فعال شد

منو کناری اج مبتنی‌بر محتوای صفحه‌ای است که در مرورگر باز کرده‌اید. بدین‌ترتیب، اگر وارد فروشگاه‌های آنلاین شوید، می‌توانید از چت‌بات بخواهید که اطلاعات صفحه را خلاصه کند. منو کناری بینگ توانایی خلاصه‌سازی مقالات و مقایسه‌ی آیتم‌های موجود در صفحه را نیز دارد.

مایکروسافت قصد دارد پنجشنبه‌ی این هفته رویداد ویژه‌ای با تمرکز بر هوش مصنوعی برگزار کند. به‌احتمال زیاد در این رویداد شاهد اضافه‌شدن هوش مصنوعی به نرم‌افزارهای سری آفیس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعال شدن چت بات بینگ در مرورگر اج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر