;
coinex

طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401 توسط آرین دیزل رونمایی شد. شرایط فروش و جزئیات این طرح نیز از سوی آرین دیزل اعلام شده است.

در طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401 شرکت آرین دیزل کامیونت‌های جک در مدل‌های 6 تن، 8.5 تن و 9 تن را با مدل 1402 ارائه خواهند شد. هر سری از این خودروها با تعداد 30 دستگاه در تالار بورس کالا عرضه می‌شوند و متقاضیان امکان ثبت سفارش از تاریخ 23 اسفند 1401 جهت خرید این کامیونت‌های مونتاژی جک را خواهند داشت.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون کامیونت‌های جک مونتاژی آرین دیزل در حوزه امکانات ایمنی، رفاهی و ویژگی‌های باری از جایگاه مناسب‌تری نسبت به دیگر رقبای خود برخوردارند و امکاناتی مانند رادار خطی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، سامانه پیشگیری از تصادف و… دارند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوتون تونلند G7 اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

جزئیات طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401

آرین دیزل قیمت پایه جک 6 تن را معادل یک میلیارد و 420 میلیون تومان و بهای پایه نسخه 8.5 تن را یک میلیارد و 490 میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین جک 9 تن دارای قیمت پایه یک میلیارد و 552 میلیون تومان خواهد بود.

گفتنی است که هم‌اکنون کامیونت‌های باری جک در بازار آزاد برچسب قیمتی حدود دو میلیارد و 100 میلیون تومان تا دو میلیارد و 450 میلیون تومان را دارند و بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که این طرح فروش آرین دیزل در بورس کالا با استقبال مناسبی روبرو شود.

طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401

زمان تحویل این خودروها 3 ماهه بوده و آرین دیزل کامیونت‌های جک را در رنگ سفید و بدون کاربری به خریداران عرضه خواهد کرد. گفتنی است که هزینه‌های جاری شامل شماره‌گذاری و مالیات هم مطابق با قوانین و نسبت به قیمت نهایی معامله برای مشتریان محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چقدر بدبختیم… حکومت هیچ به فکر مردم نیست مردم بدبخت هیچ به فکر این نباشید که تورم کم بشه کسی که اینقدر سرمایه داشته باشه دنبال این شغل نمیره فقط شرکتهای خون‌آشام…..از این آب گل آلود ماهی می‌گیرند…

    پاسخ

    کل سرمایه زندگی رو بدی ی خاور بخری بعدش بگردی دنبال بار و گازوییل و استهلاک ماشین وگیر و گرفتاری مامور راهنمایی اسمش اینه که درآمد داری قیمت ۹ تن نباید بیشتر از یک تومن باشه ولی با توجه به بی تدبیری مسیولین باید ۱۸۰۰ بدی ی چار چرخ بی کیفیت بخری

    پاسخ