;
coinex

طرح فروش فوتون تونلند G7 اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و و آدرس سایت ثبت نام]

طرح فروش فوتون تونلند G7 اسفند 1401 توسط شرکت ایرانخودرو دیزل با موعد تحویل خرداد 1402 معرفی شده است. 

همزمان با معرفی چندین طرح فروش مختلف توسط شرکت ایرانخودرو و زیرمجموعه سنگین‌کار آن یعنی ایرانخودرو دیزل، این شرکت از طرح فروش فوتون تونلند جی 7 نیز رونمایی کرده است.

ثبت‌نام در این طرح فروش ویژه تنها از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir امکان‌پذیر خواهد بود و تا هنگام تکمیل ظرفیت آن شاهد تداوم آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ون وانا اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

شرایط طرح فروش فوتون تونلند G7 اسفند 1401

زمان شروع طرح جدید پیش فروش فوتون تونلند G7 شرکت ایران خودرو دیزل براساس بخشنامه ذیل از فردا سه شنبه 23 اسفند ماه ساعت 10 صبح خواهد بود.

طرح فروش فوتون تونلند G7 اسفند 1401

لازم به ذکر است که سود مشارکت در این طرح فروش 12 درصد اعلام شده و سود انصراف از سوی ایران خودرو دیزل به میزان 9 درصد درنظر گرفته شده است. پیش پرداخت جهت ثبت نام فوتون تونلند اتوماتیک 790 میلیون تومان بوده و مشتریان امکان ثبت سفارش این خودرو با رنگ‌های مختلف را دارند.

تخلف ایرانخودرو دیزل در زمان عرضه

فوتون تونلند جی 7 جدیدترین محصول ایرانخودرو دیزل است که حالا دومین عرضه خود را پشت سر می‌گذارد. این پیکاپ به لطف تجهیز به قابلیت‌ها و مشخصات فنی کاربر پسندش حالا حتی با سه برابر قیمت کارخانه در بازار آزاد عرضه می‌شود.

این مسئله سبب شده تا فروش دوم این محصول شلوغ‌تر از سری قبل باشد و متقاضیان زیادی برای خرید آن درخواست کنند. نکته مهم اما اینجا است که در وضعیتی که در شرایط فروش اعلام شده از سوی شرکت، موعد تحویل خودرو هفته آخر اردیبهشت 1402 اعلام شده بود، حالا مشتریان می‌گویند پیامک‌هایی مبنی بر تعویق تاریخ تحویل به تیر ماه 1402 دریافت کرده‌اند. این تغییر در موعد تحویل با ضوابط فروش خودرو در تناقض است و ایران خودرو دیزل باید نسبت به آن پاسخگو باشد

علاوه بر این صبح امروز شرکت ایران خودرو دیزل قیمت جدید فوتون تونلند G7 را با افزایش قابل توجهی ویژه اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ مطابق جدول ذیل اعلام کرد.

نام محصول قیمت قبل قیمت جدید
فوتون تونلند G7 ۱,۲۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۸۵,۰۰۰,۰۰۰

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فوتون تونلند G7 اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مملکت ول شده به امان خدا. ماشین چهارصدملیونی. میفروشید یکمیلیارد وپانصدملیون؟؟؟!!!دستگاههای نظارتی هم فشل….چپاول علنی و آزادانه۰۰۰

    پاسخ