;
coinex

بازگشت سعید رحمانی به هیئت مدیره سرآوا تایید شد

در مجمع عمومی روز یکشنبه شرکت سرآوا شاهد بازگشت سعید رحمانی به هیئت مدیره سرآوا بودیم. وی پیش‌تر در سال 98 پست مدیریتی این شرک را ترک کرده بود.

نام «سعید رحمانی»، همواره به عنوان بنیان‌گذار سرآوا مطرح بوده است. وی در سال 98 از سمت مدیریت سرآوا خارج شدو حالا او در مجمع عمومی روز یکشنبه این شرکت، دوباره تحت عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره سرآوا به این شرکت بازگشت.

بیشتر بخوانید: ایران و روسیه بزرگترین متضرران فیلترینگ اینترنت ؛ محدودیت‌های اینترنت چقدر هزینه دارد؟

بازگشت سعید رحمانی به هیئت مدیره سرآوا

در هفته‏‏‌های اخیر سعید رحمانی ضمن پایان دادن به سکوت چندساله خود پس از خروج از ایران به‌منظور تشریح وضعیت سهامداری سرآوا و دیگر شرکت‌های پرتفوی این شرکت اقدام به انتشار چند ویدئو کرده است.

بازگشت سعید رحمانی به هیئت مدیره سرآوا

دیگر افرادی که به ترکیب هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا افزوده شده‏‏‌اند عبارتند از «هیبت‏‏‌الله سمیع»، معاون سرمایه‌گذاری مدیرعامل بانک تجارت و «علی صالحی» مدیر مالی شرکت سرمایه‌گذاری خطر‏‏‌پذیر رهنما.

همچنین «فرزین فردیس» نیز که اخیراً دوباره به عنوان عضو اتاق بازرگانی تهران انتخاب شده به جمع اعضای هیات‌مدیره شرکت سرآوا پیوسته. از طرفی «فرهاد مرتضوی‏‏‌نژاد» مدیرعامل شرکت دینا و یکی از سهامداران شرکت دیجی‏‏‌کالا نیز به ترکیب هیات‌مدیره این شرکت سرمایه‌گذار در حوزه استارت‌آپی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازگشت سعید رحمانی به هیئت مدیره سرآوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر