;
coinex

طرح فروش سوبا M4 اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

فردا موتورز از طرح فروش سوبا M4 اسفند 1401 به عنوان جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است. این محصول با موعد تحویل 90 روزه عرضه خواهد شد.

طرح فروش سوبا ام 4 فردا موتورز اسفند 1401 مدتی پیش از آغاز سال نو راه‌اندازی شد. جدیدترین محصول برند فردا با قیمت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روزه در این طرح عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش نقدی محصولات مدیران خودرو اسفند 1401 [+شرایط و قیمت و لیست محصولات]

طرح فروش سوبا M4 اسفند 1401

سوبا M4 جدیدترین محصول شرکت فردا موتورز است که به تازگی مونتاژ آن در کارخانه سمنان این خودروساز خصوصی آغاز شده و حال قرار است تا با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز به فروش برسد.

فردا موتورز قیمت سوبا M4 را در اولین شرایط فروش ویژه اسفند ۱۴۰۱، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. برای ثبت‌نام این خودرو به پیش پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی نیاز است و به ودیعه مشتریان تا زمان صدور دعوتنامه سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می‌گیرد.

در حال حاضر سوبا M4 با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، آبی روشن، آبی تیره و سبز روشن به فروش می‌رسد و متقاضیان این خودرو می‌توانند تریم داخلی سفید-قهوه‌ای و یا مشکی را انتخاب کنند.

طرح فروش سوبا M4 فردا موتورز اسفند 1401
طرح فروش سوبا M4 اسفند 1401

با توجه به نسخه نهایی سوبا M4 که در شوروم‌های این شرکت حضور دارد، این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi سری ۴A91 میتسوبیشی در فردا موتورز مونتاژ می‌شود. توان خروجی این خودرو ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر است و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ‌های جلوی M4 می‌رساند. تعلیق محور جلوی این خودروی ۷ نفره از نوع مک فرسون بوده و در بخش عقب آن از تعلیق تویست بیم استفاده شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی سوبا M4

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی سوبا M4 می‌توان به ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه‌ای، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل ردیف عقب، آینه حساس به نور، سقف پانوراما، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه‌‎ای، سامانه پاکسازی هوای کابین، سامانه سنجش کیفیت هوای ورودی به کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه کنترل حرکت در سراشیبی اشاره کرد.

به علاوه، این خودرو به سیستم استارت استاپ اتوماتیک، فرمان کمکی برقی سه‎ حالته، کروز کنترل، رادار خطی تطبیقی، رادار نقطه کور، سیستم اخطار تصادف، سنسور پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال یکپارچه با مالتی‎مدیا، دسته دنده الکتریکی با حالت تیپ ترونیک، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سامانه DOW، سامانه نقاط کور هنگام پارک، فناوری LED چراغ ها با نوردهی هماهنگ با چرخش فرمان، نور بالای اتوماتیک، شیشه‎های عقب دودی، صندلی‎‌های ردیف اول و دوم برقی، صندلی‎های ردیف سوم تاشو، ماساژور ۸ نقطه‎ای صندلی راننده با ۵ برنامه ماساژ، تنظیم ۴ جهته ستون فرمان، نورپردازی داشبورد و رودری‎ها با قابلیت تنظیم رنگ، ۸ بلندگو، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی‎های جلو و عقب با حالت اتوماتیک، پشت سری‎های فرست کلاس ردیف اول و دوم، میز تاشو سرنشینان ردیف دوم، خروجی USB شارژر ردیف دوم و سوم، دریچه تهویه مستقل ردیف دوم و سوم، حرکت عرضی صندلی‌‎های ردیف دوم با زیرآرنجی قابل تنظیم، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و… مجهز است.

طرح فروش سوبا M4 فردا موتورز اسفند 1401

فردا موتورز اعلام کرده است که سوبا M4 با گارانتی ۵ سال و ۱۰۰ هزار کیلومتر به دست مشتریان می‌‎رسد و سرویس ویژه VIP برای خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش سوبا M4 اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر