;
coinex

امداد نوروزی فردا موتورز کلید خورد

امداد نوروزی فردا موتورز آغاز شد. شرکت فردا موتورز از روز گذشته امداد نوروزی خود را با افزایش ناوگان جاده‌ای آغاز کرده است.

امداد نوروزی فردا موتورز استارت خورد. شرکت فردا موتورز نیز مانند دیگر کمپانی‌های خودروسازی کشور، طرح امداد نوروزی خود را آغاز کرد. این شرکت برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر در ایام نوروز، تعداد ناوگان جاده‌ای خود را نیز افزایش داده است. فردا موتورز درحال حاضر بیش از 7 هزار دستگاه از خودروهای امداد خود را در داخل جاده‌های کشور به‌خصوص مسیرهای پرترافیک مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: طرح امداد نوروزی کرمان موتور آغاز شد؛ پیکاپ‌های کرمان موتور آماده خدمت‌رسانی

امداد نوروزی فردا موتورز آغاز شد

صبح روز گذشته طی مراسمی شرکت فردا موتورز امداد نوروزی محصولات خود در سطح جاده ها را آغاز کرد. در این مراسم ۳۰ دستگاه SX5 به ناوگان امداد جاده‌ای این شرکت اضافه شد و از امروز این خودروها در شهرهای مختلف و پرتردد، مسئولیت امداد رسانی به مالکان خودروهای FMC را دارند. در حال حاضر بیش از ۴۰ نمایندگی و گروه امداد سیار فردا موتورز برای ایام نوروز در وضعیت آماده باش قرار دارند و مرکز خدمات پس از فروش این شرکت هم برنامه ارائه خدمات گسترده در روزهای تعطیل را دارند.

امداد نوروزی فردا موتورز آغاز شد

در حال حاضر فردا موتورز بیش از ۷ هزار دستگاه SX5، T5 و ۵۱۱ را با نشان FMC به جاده‌های کشور فرستاده و برنامه دارد تا در ایام نوروز ۱۴۰۲ خدمات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه دهد. چندی پیش این شرکت با طرح استقبال از بهار، خدمات ویژه بازدید و سرویس‌های دوره‌ای را برای مالکان خودروهای FMC در نظر گرفت.

دارندگان خودروهای FMC می‌توانند در ایام نوروزی برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سفارشی‌سازی سیستم عامل گوشی‌های وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر