;
coinex

رکوردشکنی تراکنش‌های خرید در روزهای پایانی سال 1401

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی خبر از رکوردشکنی تراکنش‌های خرید داده و اعلام کرد که 209 میلیون تراکنش خرید شاپرکی در 27 اسفند 1401 به ثبت رسیده است.

«مهران محرمیان»، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی، خبری مبنی بر دستیابی تعداد تراکنش‌های شتاب در روز 27 اسفند ماه 1401 به رکود 305 میلیون تراکنش منتشر کرده و اعلام کرد که این میزان تراکنش روی کارتخوان‌های فروشگاهی و درگاه‌های خرید اینترنتی به ‌ثبت رسیده است. بنابراین از نظر آماری در مقایسه با سال گذشته 1.6 درصد رشد را در این زمینه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: ثبت 5 میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات در سال 1401

رکوردشکنی تراکنش‌های خرید در آخر سال 1401

در شرایطی که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی خبر از افزایش میزان تراکنش‌های خرید داده، اما در برخی ساعات روز تراکنش‌ها با اختلال روبرو بود. همچنین در روزهای پایانی سال تعدادی از بانک‌ها برای انتقال وجه با مشکل مواجه بودند با این حال در طول این دوره رکورد تراکنش‌های بانکی شکسته شد.

گفتنی است سالانه در روزهای پایانی سال رکورد تراکنش‌های بانکی به ثبت می‌رسد و در سال‌های اخیر این رکورد همواره با رشد روبرو بوده است.

رکوردشکنی تراکنش‌های خرید

محرمیان در پایان همچنین به بیشترین تعداد تراکنش روزانه سایر سامانه‌های ملی پرداخت در روزهای پایانی سال نیز توجه داشته و این تعداد را برای ساتنا بیش از 600 هزار تراکنش، در پایا به بیش از 12 میلیون تراکنش و در چک نیز به بیش از یک میلیون تراکنش اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی تراکنش‌های خرید در روزهای آخر سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لعنت بر گردانندگان بانک ۴۸ ساعت ساتنا زدیم نیومده حساب.تف به شرفتون

    پاسخ