;
coinex

افشای درخواست بدون ضابطه خودرو برای کارکنان وزارت صمت ؛ منع‌کننده خود گرفتار گشت!

شایعات حاکی از آن است که با وجود مخالفت وزیر صمت با عرضه بدون ضابطه خودرو اما حتی درخواست بدون ضابطه خودرو برای کارکنان وزارت صمت هم رخ داده است.

اخیراً برای نخستین‌بار برخی رسانه‌ها پرده از درخواست مدیران ارشد ایران خودرو برای خرید بدون ضابطه هایما 8S با قیمت مصوب کارخانه برداشتند. با رسانه‌ای شدن این موضوع در شرایط سخت بازار خودرو، مدیرعامل سابق ایران خودرو از سمت خود کنار رفت.

درحال‌حاضر نیز براساس شنیده‌ها به‌نظر ابعاد این مسئله گسترده‌تر نیز بوده و نه تنها مدیران ارشد ایران خودرو خواهان خرید بدون نوبت خودرو بوده‌اند، بلکه تعدادی از مدیران و کارکنان وزارت صمت هم در هفته‌های گذشته چنین درخواستی را ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: افشاگری مدیرعامل ایرانخودرو از رانت‌طلبی صداوسیما: درخواست خودرو بدون نوبت دارند! [+فیلم]

افشای درخواست بدون ضابطه خودرو برای کارکنان وزارت صمت

در یکی از مواردی که به‌تازگی فاش شده، دقیقاً بعد از ارسال درخواست توقف فروش خودرو به یکی از خودروسازان برخی مدیران ارشد وزارت صمت با نمایندگان همان خودروساز ارتباط برقرار کردند و درخواست خرید خودرو بدون توجه به بخشنامه وزارت صمت، بدون نوبت و با قیمت مصوب کارخانه‌ای خودرو را داشته‌اند. مسئله حائز اهمیت، خودرو انتخابی این مدیران وزارت صمت است که همگی خواهان خودروهایی با حاشیه سود نزدیک به یک میلیارد تومان بوده‌اند.

افشای درخواست بدون ضابطه خودرو برای کارکنان وزارت صمت ؛ منع‌کننده خود گرفتار گشت!

نمونه دیگری که در این زمینه توسط یکی از نمایندگی‌های یک شرکت خودروساز خصوصی افشا شده مربوط به مسئولیت‌های آن‌ها در عرضه خودروهای فروش ویژه و بدون نوبت به شخصیت‌های سیاسی و مرتبط با وزارت صمت بوده است. شیوه تحویل خودروها به این شخصیت‌ها به اینگونه بوده که ابتدا مستندات با واسطه در اختیار خودروسازان قرار می‌گرفت و سپس خودروهایی که مردم باید از محل بورس کالا، قرعه‌کشی و یا طرح‌های پیچیده خریداری کنند؛ بدون نوبت تقدیم این شخصیت‌ها می‌شده است!

به هر حال تمامی این شایعات و شنیده‌ها در حال پیگیری است و در صورت دستیابی به مستندات موثق‌تری این موضوع با جزئیات بیشتری برای عموم مردم روشن خواهد شد، اما جذابیت ماجرا اینجاست که همین اخیرا وزیر صمت به باور برخی کارشناسان کوشید با معرفی بهمن موتور به عنوان متخلف‌ترین خودروساز کشور، کارنامه ضعیف عملکرد خود در وزارت صمت را پشت ماجرای افشای فروش‌های بی‌ضابطه مخفی کند و حالا خود در این گرداب افتاده است! نمونه‌هایی از کارنامه درخشان وزارت صمت در سالی که گذشت را در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افشای درخواست بدون ضابطه خودرو برای کارکنان وزارت صمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    درحدواندازه وزارت نیستی،ادعای مبارزه بافسادداری اما زیر دستات فاسدترین افرادن آقای امین

    پاسخ

    این یه کار عادی تو این کشوره که مدیریت وضابطه توش به صفر رسیده مردم رو برای یه کوییک معمولی اونقدر عذاب میدن وبعد شانزده ماه وگرفتن پول کامل خودرو ازتحویل خودداری میکنن.بعد بین خودشون خیلی راحت پول پاشی میکنن.حالا بعدا مشخص میشه شورای رقابت یاهمون شورای رفاقت چه بلایی سر مردم بیاره فقیر فقیرتر وغنی غنیتر خواهدشد ومردم عادی درگیر نان خالی خواهند شد ملت بدونید همه چیز فقط برای خودشونه فقط شعار میدن

    پاسخ