;
coinex

قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT رسما به مرورگر اپرا افزوده شد

قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT به مرورگر اپرا راه پیدا کرد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT رسماً وارد مرورگر محبوب اپرا شد. هوش مصنوعی ChatGPT در نوار کناری این مرورگر قرار گرفته است و می‌توانید با استفاده از آن و قابلیتی به‌نام AI Prompts که توسط اپرا معرفی شده است، صفحات را تعاملی‌تر کرده و متون را به‌صورت خلاصه درآورید. اپرا پیش‌تر و در بهمن‌ماه خبر از ورود این هوش مصنوعی به مرورگر خود داده بود.

بیشتر بخوانید: چت بات گوگل بارد (Bard) برای رقابت با ChatGPT به طور عمومی عرضه شد

قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT وارد مرورگر اپرا شد

اپرا در دهه آخر بهمن‌ماه اعلام کرد که می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT را به مرورگر خود بیاورد. حالا امروز بالاخره نواری به کنار این مرورگر اضافه شده است که ابزارهای ChatGPT و ChatSonic را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌علاوه، شاهد معرفی قابلیتی به‌نام AI Prompts هستیم که دسترسی سریع به برخی از امکانات این هوش مصنوعی را در تعامل با محتواهای صفحه ممکن می‌کند.

اپرا امروز از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای مرورگر خود پرده برداشت. برای دریافت این ویژگی‌ها باید این مرورگر را به‌روز کنید و به بخش Easy Setup بروید تا گزینه AI Prompts را فعال کنید. اگر از اپرا GX استفاده می‌کنید، باید گزینه Early Bird را هم فعال کرده باشید.

زمانی که آپدیت را نصب و این قابلیت‌ها را فعال کردید، دکمه‌هایی را برای دسترسی به چت‌بات‌ها در نوار کناری مرورگر خود مشاهده می‌کنید. همچنین می‌توانید با هایلایت‌کردن متون موجود در صفحات مختلف، به گزینه‌های AI Prompts دسترسی پیدا کنید و به‌طور مستقیم آن‌ها را به چت‌بات‌ها ببرید.

قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT وارد مرورگر اپرا شد

برای مثال اگر بخشی از متن را هایلایت کردید، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید تا آن را به سبک یک سریال احساسی درآورد یا اجازه دهید چت‌بات با توجه به آن متن دست به طرح سؤال بزند.

اپرا می‌گوید این تغییرات صرفاً بخشی از مرحله اول برنامه تلفیق هوش مصنوعی در مرورگر آن‌هاست. این شرکت در گام بعدی قابلیت‌هایی را عرضه می‌کند که براساس موتور هوش مصنوعی خود این شرکت ساخته شده‌اند. این موتور هوش مصنوعی مبتنی بر مدل GPT شرکت OpenAI به‌وجود آمده است.

در ماه‌های اخیر شرکت‌های زیادی در دنیای فناوری به سمت استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی رفته‌اند. مایکروسافت که از حامیان اصلی OpenAI، سازنده چت‌بات ChatGPT است، از بینگ چت پرده برداشت. گوگل هم امروز بالاخره هوش مصنوعی بارد را به‌صورت محدود عرضه کرد. حالا با آغاز عرضه این ویژگی در اپرا رقابت داغ‌تر از همیشه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر