;
coinex

مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی پروفایل کاربران لینکدین را کامل می‌کند

در اقدامی جدید مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی جدیدی را به پروفایل کاربران لینکدین اضافه کرده تا کاربران از پروفایل‌های جذاب‌تری در این اپ برخوردار شوند.

شبکه‌ اجتماعی لینکدین دارای گستره علاقه‌مندی وسیعی در میان فعالان حوزه‌ کسب‌و‌کار است زیرا این افراد در این محیط علاوه‌بر ارتباط با افراد بیشتر، شانس خود را جهت حضور در شرکت‌های بهتر افزایش می‌دهند. حالا طبق گزارش ZDNet، به‌تازگی با تصمیم مایکروسافت به عنوان مالک این شبکه اجتماعی قرار است که پروفایل کاربران لینکدین مجهز به یک ابزار هوش مصنوعی جدید شود. این ابزار مبتنی‌بر مدل زبانی GPT شرکت OpenAI طراحی شده است.

اخیراً مایکروسافت فعالیت بسیاری در حوزه هوش مصنوعی داشته و هفته‌ اخیر نیز آیکون بینگ را به مرورگر اج افزوده است. این آیکون به کاربران پس از ورود به صفحات وب (ازجمله سایت لینکدین) امکان استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی را می‌دهد. به این ترتیب درصورتی که با مرورگر اج وارد لینکدین شوید، به یک‌سری ابزارهای هوش مصنوعی جهت تدوین متن پست‌ها دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: ابزار هوش مصنوعی کوپایلت مبتنی بر GPT-4 معرفی شد

اضافه شدن ابزار هوش مصنوعی جدید به پروفایل کاربران لینکدین

دستیار جدید هوش مصنوعی لینکدین به کاربران توانایی تهیه متون جذابی برای بخش About و Headline پروفایل آن‌ها را می‌بخشد. این دو بخش در پروفایل‌های لینکدین اهمیت فراوانی دارند و نوشتن متن جذاب برای آن‌ها کار آسانی نیست.

پس از تدوین متن توسط هوش مصنوعی، کاربر امکان ویرایش آن را مطابق سلیقه‌ خود خواهد داشت. لینکدین در این مورد بیان داشته: «شخصی‌سازی همچنان اهمیت دارد» و بر همین اساس کاربران بهتر است حتما ویرایش متن نوشته‌شده با هوش مصنوعی را به سبک خود انجام دهند.

پروفایل کاربران لینکدین

گفتنی است که ویژگی جدید لینکدین تنها در دسترس کسانی قرار خواهد گرفت که سرویس اشتراکی LinkedIn Premium را با قیمت ماهانه 40 دلار خریداری کنند. دستیار هوش مصنوعی لینکدین در ابتدا به‌صورت آزمایشی در دسترس گروه کوچکی از کاربران قرار خواهد گرفت و در ماه‌های آتی نیز برای تمام کاربران اشتراکی فعال خواهد شد.

لینکدین همچنین جهت ساخت ابزاری بر پایه‌ هوش مصنوعی به‌منظور تشریح شغل در تلاش است. با وجود این ابزار، کارفرمایان امکان ارائه توضیحات بهتری برای شغل‌ها را دارند و توجه افراد بااستعداد‌تری را به شرکت خود معطوف می‌دارند. لذا کاربر تنها کافی است اطلاعات اصلی مربوط‌ به شغل را به هوش مصنوعی لینکدین بدهد تا از متن جذابی برخوردار شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اضافه شدن ابزار جدید هوش مصنوعی به پروفایل کاربران لینکدین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر