;
coinex

خانه مد دیجیتال DressX اپلیکیشنی برای فروش گسترده لباس‌های مجازی می‌سازد

خانه مد دیجیتال DressX به‌تازگی در جهت ادامه فروش گسترده لباس‌های مجازی و واقعیت افزوده موفق به جذب سرمایه به ارزش 15 میلیون دلار شده است.

باوجود گذشت کمتر از سه سال از راه‌اندازی DressX، شاهد نقش‌آفرینی فعال این شرکت به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازیگران در اقتصاد ابزارهای پوشیدنی دیجیتال «تحول‌محور» و «به سرعت در حال تکامل» هستیم. خانه مد دیجیتال DressX در زمینه طراحی محصولات مد مجازی فعالیت داشته تا آواتارهای مجازی امکان پوشیدن آن‌ها را هم درون زنجیره، به عنوان NFT و هم خارج از زنجیره، به عنوان پوسته در اکوسیستم‌های بازی غیرمبتنی بر بلاکچین داشته باشند.

این شرکت در ژانویه اخیر با همکاری غول فناوری متا قصد داشت تا لباس‌های دیجیتالی را به متاورس جهانی Horizon World این شرکت بیاورد؛ اما ادعای مخالفان این بود که DressX درواقع با بزرگ‌ترین مخالف و مانع برای یک متاورس باز، متحد شده است. درحقیقت چنین برنامه‌هایی اصلا نیازی به سازگاری با بلاکچین ندارند.

بیشتر بخوانید: زاکربرگ بی‌سروصدا شکست ایده متاورس را پذیرفت!

فروش گسترده لباس‌های مجازی در خانه مد دیجیتال DressX

از طرفی لازم به ذکر است که این شرکت لباس‌های واقعیت افزوده (AR) نیز ارائه می‌کند که کاربران واقعی امکان استفاده از آن را به صورت فیلتر در رسانه‌های اجتماعی دارند. بنابراین، هدف اصلی DressX تا به امروز، رسانه‌های اجتماعی بوده؛ یعنی عرضه لباس‌های دیجیتال AR و کلاه‌های مجازی که برخی کاربران در عکس‌های اینستاگرامی یا ویدئوهای زنده می‌پوشند.

فروش گسترده لباس‌های مجازی

همچنین؛ در ماه آینده، DressX تصمیم به عرضه نسخه بتای برنامه‌ای را دارد که با کمک هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا لباس‌های دیجیتال را سریع‌تر روی تعداد بالایی از عکس یا ویدیو قرار دهند، به‌طوری که به طرز قابل توجهی روند تنظیم قطعات مد AR را تسریع کند.

طبق ادعای بنیان‌گذاران DressX افزایش 15 میلیون دلاری سرمایه آن‌ها، توانایی بالایی به این شرکت داده تا مقیاس‌پذیری را به صورت ویژه در بخش فنی شروع کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش گسترده لباس‌های مجازی از طریق یک خانه مد دیجیتال چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر