;
coinex

شرکت در نظرسنجی توییتر و ورود به بخش For You منحصر به کاربران پولی شد!

ایلان ماسک اخیراً اعلام کرده که به‌زودی امکان شرکت در نظرسنجی توییتر تنها برای کاربران سرویس اشتراکی در دسترس خواهد بود.

برای مدت تقریباً طولانی توییتر در پی افزایش تعداد کاربران سرویس اشتراکی Blue بوده تا همراه با رشد درآمد، موضوع مقابله‌ با بات‌ها را به‌طور جدی‌تری پیگیری کند. در همین راستا همواره نسخه‌ اشتراکی توییتر همراه با برخی قابلیت‌های انحصاری بوده و تیک آبی را در اختیار بعضی حساب‌های کاربری می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: ضرر 24 میلیارد دلاری ایلان ماسک از معامله خرید توییتر!

ارائه قابلیت شرکت در نظرسنجی توییتر صرفاً برای کاربران اشتراک پولی

اوایل ماه جاری میلادی، توییتر اقدام به ارائه دسترسی سرویس اشتراکی بلو به‌طور جهانی کرد؛ این سرویس پیش‌تر تنها برای کاربران آمریکایی در دسترس بود. طبق اعلام توییتر حساب‌هایی که موفق به دریافت تیک آبی با سیستم قبلی شده بودند، به این نشان احراز هویت از شنبه‌ هفته‌ آینده دسترسی نخواهند داشت. سرویس اشتراکی بلو در آمریکا به‌طور ماهانه حدود هشت دلار قیمت دارد و در صورتی که از طریق نسخه‌ iOS این سرویس خریداری شود باید ماهانه 11 دلار پرداخت کنید.

شرکت در نظرسنجی توییتر

همچنین توییتر طی اقداماتی جهت جذب کاربران بیشتر به سرویس Blue طی اعلامیه‌ای اظهار داشته که توییت حساب‌‌های فاقد تیک آبی، در صفحه‌ For You که براساس الگوریتم‌های نرم‌افزاری بوده مورد پیشنهاد قرار نمی‌گیرند. همچنین توییتر بیان داشت که کاربران بدون تیک آبی مجوز شرکت در نظرسنجی‌ توییتر را نخواهند داشت.

ایلان ماسک، مدیرعامل و مالک توییتر، در این رابطه اعلام کرده است که تغییرات جدید از تاریخ 15 آوریل 2023 (26 فروردین 1402) به اجرا در خواهند آمد. قرارگیری توییت در صفحه‌ For You توییتر که عملکردی شبیه اکسپلور اینستاگرام دارد، برای حساب‌های کاربری امکان بیشتر دیده شدن را فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرکت در نظرسنجی توییتر صرفاً برای کاربران سرویس اشتراکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر