;
coinex

مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 منتشر شد

مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 مشخص شد. میان‌رده بعدی موتورولا به‌زودی و با مشخصاتی قابل‌قبول برای رقابت با حریفان از راه خواهد رسید.

مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 منتشر شد. موتورولا یکی از بزرگترین کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان است که محصولاتی بسیار باکیفیت و درخورتوجه تولید می‌کند. این کمپانی که حالا یکی از زیرمجموعه‌های “Lenovo” محسوب می‌شود، مشغول توسعه  Motorola Edge 40 است که یک گوشی میان‌رده خوش‌ساخت از این شرکتخواهد بود و برای رقابت با بزرگانی همچون شیائومی، سامسونگ و … وارد گود می‌شود.

بیشتر بخوانید: تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی به زودی آغاز می‌شود؛ شارژ کامل گوشی در تنها 5 دقیقه

مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 فاش شد

چند روز گذشته، یک نشت اطلاعاتی فاش کرد که موتورولا در حال توسعه گوشی‌های هوشمند سری اج ۴۰ است. اج ۴۰ پرو در حقیقت نسخه جهانی Moto X40 خواهد بود. مدل استاندارد اما یک تلفن هوشمند جدید است. هم‌اکنون مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 به بیرون درز کرده است.

انتظار می‌رود که Motorola Edge 40 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ برخوردار باشد. این گوشی در مقابل نسخه پرو (که به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است) یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند آینده موتورولا از ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (از نوع UFS 3.1) برخوردار خواهد بود. Edge 40 دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده است. این نمایشگر رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و رنگ‌های ۸ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. صفحه‌نمایش نسخه پرو رفرش‌ر‌یت ۱۶۵ هرتزی داشته و توانایی تولید رنگ‌های ۱۰ بیتی را دارد.

مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 فاش شد
مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40

دو لنز دوربین در قاب پشتی Motorola Edge 40 قرار خواهند گرفت. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین دیگر از نوع اولترا واید بوده و وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. نسخه پرو دارای دوربین‌های ۵۰+۵۰+۱۲ مگاپیکسلی بوده و توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری را دارد. سنسور دوربین سلفی اج ۴۰ احتمالا وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

این تلفن هوشمند به باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. Edge 40 Pro هم باتری پرظرفیت‌تری داشته و هم از شارژر ۱۲۵ واتی برخوردار است. رندرهای منتشر شده توسط TheTechOutlook و OnLeaks موتورولا اج ۴۰ را در دو رنگ سبز و مشکی نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که این دو رنگ قاب پشتی چرمی دارند. اما انتظار می‌رود که موتورولا اج ۴۰ در سایر رنگ‌ها از قاب پشتی مات استفاده کند. مطابق با گزارش GSMArena، فریم این دستگاه از آلومینیوم ساخته خواهد شد؛ اما نوع شیشه به کار گرفته شده در جلو هنوز مشخص نیست. هر دو مدل سری Edge 40 دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود.

اما به سراغ قیمت موتورولا Edge 40 برویم. احتمالاً نسخه پایه این دستگاه (دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) قیمتی معادل ۶۰۰ یورو / ۶۵۰ دلار خواهد داشت. قیمت اج ۴۰ پرو در حدود ۹۰۰ یورو / ۹۸۰ دلار است. برای مقایسه، Edge 30 و Edge 30 Pro در زمان عرضه به ترتیب ۴۵۰ و ۸۰۰ یورو قیمت داشتند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر