;
coinex

اختراع دستگاهی برای بوسه از راه دور ؛ آنلاین، بدون تماس فیزیکی و احتمالا کاملا شرعی! [+فیلم]

با اختراع دستگاهی برای بوسه از راه دور  به سادگی و از هر فاصله‌ای می‌توانید معشوق خود را ببوسید. 

دستگاه بوسه از راه دور که به‌عنوان راهی برای تجربه صمیمیت فیزیکی «واقعی» به زوج‌های دور از هم تبلیغ می‌شود، در میان کاربران رسانه‌های اجتماعی چین واکنش‌های زیادی ایجاد کرده است. برخی از کاربران، چنین تبلیغی را به دور از واقعیت و نوعی توطئه و فریب خوانده‌اند و برخی دیگر از این که چنین امکانی برای برقراری ارتباط فراهم شده است، خوشحال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: راه اندازی اولین رستوران ماری جوانا در تایلند ؛ منویی سراسر THC

اختراع دستگاهی برای بوسه از راه دور

سازندگان این دستگاه می‌گویند اختراع آنها مجهز به حسگرهایی است که می‌تواند بوسه واقعی را با تکرار فشار، حرکت و دمای لب‌های کاربر تقلید کند. آنها همچنین ادعا می‌کنند که همراه با حرکت بوسیدن، صدایی که کاربر تولید کرده نیز به گیرنده منتقل می‌شود.

اختراع دستگاهی برای بوسه از راه دور ؛ آنلاین، بدون تماس و احتمالا کاملا شرعی! [+فیلم]

در شبکه اجتماعی توییتر، طی هفته گذشته چندین هشتگ در مورد این دستگاه ایجاد شده و عکس این اختراع جدید، صدها میلیون بازدیدکننده داشته است.

در میان واکنش‌های متفاوت نسبت به چنین ابزاری، در حالی که بسیاری از برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی جنبه خنده‌دار آن را مد نظر قرار دادند، برخی دیگر آن را «مبتذل» و «وحشتناک» دانستند و از چنین ایده‌ای انتقاد کردند. منتقدان ابراز نگرانی می‌کنند که خردسالان بتوانند از چنین ابزاری استفاده کنند یا وسیله‌ای برای سواستفاده‌های آنلاین باشد.

برای ارسال بوسه از طریق این ابزار، کاربران باید یک برنامه مخصوص را روی تلفن همراه دانلود کرده و دستگاه را به درگاه شارژ گوشی خود وصل کنند. پس از جفت شدن این وسیله با شریک خود از طریق برنامه دانلود شده، زوج‌ها می‌توانند تماس ویدیویی برقرار کنند و بوسه‌های اینترنتی‌شان را برای همدیگر بفرستند.

این اختراع از سوی موسسه فناوری مکاترونیک حرفه‌ای چانگژو به ثبت رسیده است. جیانگ ژونگلی، مخترع اصلی این طرح درباره ساخت ابزار بوسیدن مجازی گفت:

«الهام ساخت این ابزار به این دلیل به ذهنم رسید که با دوست دخترم از راه دور رابطه داشتم بنابراین فقط از طریق تلفن با هم در ارتباط بودیم و فکر کردم لازم است امکان ارتباطی‌مان را توسعه دهم.»

جیانگ گفت که در سال ۲۰۱۹ برای ثبت اختراع جدیدش درخواست کرده بود، اما حق اختراع در ژانویه ۲۰۲۳ به پایان رسید. او اکنون امیدوار است که شخص دیگری بتواند طرح را توسعه داده و کامل کند.

پیشتر در سال ۲۰۱۶ اختراع مشابهی به نام «کیسینجر» در مالزی ثبت شده بود اما آن ابزار به جای لب‌هایی با ظاهر واقعی به شکل پد سیلیکونی ساخته شده بود.

این دستگاه چینی علاوه بر آن که برای زوج‌های راه دور تبلیغ می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور ناشناس هم بتوانند با افراد غریبه جفت شوند و درخواست تبادل بوسه کنند. کاربران همچنین می‌توانند تجربه بوسه‌های خود را در برنامه برای دانلود و تجربه دیگران بارگذاری کنند.

در بزرگ‌ترین سایت خرید آنلاین چین به نام تائوبائو، ده‌ها کاربر نظراتشان را درباره دستگاه بوسه مجازی با قیمت ۲۸۸ یوان (۴۱ دلار آمریکا) به اشتراک گذاشته‌اند.

یکی از کاربران درباره استفاده از این دستگاه نوشت: «همسرم در ابتدا باور نداشت که بوسیدن از راه دور قابل انجام باشد، بنابراین وقتی از آن استفاده کرد، بسیار متعجب شد. این بهترین سورپرایزی است که در طول رابطه‌ طولانی‌مان به او داده‌ام. متشکرم فناوری!»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اختراع دستگاهی برای بوسه از راه دور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (52 نظر)

    این چه سمیه😂😂

    پاسخ

    مشخصه با شرع مشکل داریدوشناختی درستی ندارید از شرع مقدس.
    وگرنه این اختراع ساخته یدفرهنگ غرب وحشی و انسان ستیز و خانواده نابود کن هست و ربطی به شرع نداره

    پاسخ

    این دستگاه ساخته غرب نیست عزیزم، ساخته شرق معشوق شما و چینه عجیجم!!

    پاسخ

    بلیط خجالت بکشید با این اختراع تون،،،
    حداقل از ابرام یاد بگیرید که در عرض دو سال تونست دایره لغات را گسترش بده و چند لغت جدید اختراع کرده،،، به فضل الهی اکنون هم تمرکز آش را معطوف به اعداد کرده است که در این زمینه هم به دستاوردهای شایان ذکری رسیده و عدد هشت و نهم دهم درصد را کشف ننمود،،، لازم به یادآوری است که ایشان تازه سه ساله که مورد توجه قرار گرفت و به تواناییهاش بها داده شده،،،

    پاسخ