;
coinex

آزادسازی تبلیغات ماری جوانا در توییتر ؛ رقابت با متا برای فروش وید بیشتر!

توییتر قصد دارد با آزادسازی تبلیغات ماری جوانا در توییتر در قالب برخی چارچوب‌ها، از فروش این محصولات در پلتفرم خود درآمدزایی کند.

توییتر قصد دارد ضمن کاهش سخت‌گیری در خصوص تبلیغ برای شاهدانه و محصولات مبتنی بر این گیاه نظیر CBD، با فروش این محصولات درآمدزایی کند.

بیشتر بخوانید: اخراج یکی از مهندسان توییتر توسط ماسک با کودکانه‌ترین دلیل ممکن!

آزادسازی تبلیغات ماری جوانا در توییتر

توییتر پیش از این تبلیغاتی با موضوع کانابیدیول برای شماری از کاربران آمریکایی نمایش می‌داد اما با تغییر جدید میزان تبلیغات شاهدانه و مشتقات آن در توییتر از دیگر پلتفرم‌های رقیب مانند فیسبوک، اینستاگرام و تیک تاک پیشی می‌گیرد.

شرکت های بزرگ تبلیغاتی مدت‌ها است که در پلتفرم‌های تحت مالکیت متا مانند اینستاگرام محصولات کنف را با برخی محدودیت‌های جغرافیایی و محتوایی تبلیغ می‌کنند، اما امکان تبلیغ مشتقیم کانابیدیول و تتراهیدروکانبینول (THC) را ندارند.

آزادسازی تبلیغات ماری جوانا در توییتر ؛ رقابت با متا برای فروش وید بیشتر!

تیک تاک نیز در خصوص مواد مخدر قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. این شبکه اجتماعی بعد از قانونی شدن شاهدانه برای بزرگسالان در نیویورک نیز اجازه انتشار بیانیه‌های رسمی را صادر نکرد.

تبلیغ‌کنندگان شاهدانه در توییتر هم البته باید از چارچوب‌های مشخص پیروی کنند. توییتر در ابتدای امر باید شرکت‌های تبلیغاتی را از فیلترهای خود عبور دهد و آن‌ها را تایید کند. این شرکت‌ها می‌توانند در برخی نواحی به خصوص تبلیغاتشان را انجام دهند و اجازه نمایش تبلیغ برای کاربران زیر 21 سال را ندارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آزادسازی تبلیغات ماری جوانا در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر