;
coinex

ادعای جالب مدیرعامل هواوی: گوشی های آیفون بیشتر از هواوی خراب می‌شوند

مدیرعامل هواوی در یک اظهارنظر جنجالی، گوشی های آیفون را از لحاظ میزان خراب شدن گوشی یک پله پایین‌تر از خود می‌داند. آیا این ادعا صحت دارد؟

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی معتقداست که گوشی های آیفون خیلی زودتر از گوشی‌های هواوی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. ظاهراً هواوی برای توسعه فناوری‌های خود خصوصاً در زمینه گوشی‌های هوشمند برنامه‌های زیادی را پیاده‌سازی کرده که این برنامه‌ها از زمان روی‌کار آمدن ریچارد یو شکل گرفته‌اند و این مدیر موفق عامل اصلی کیفیت ساخت گوشی‌های هوشمند این شرکت است. با جزئیات کامل خبر همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 14 برای گوشی شیائومی Mi 10 منتشر شد

گوشی های آیفون بیشتر از هواوی خراب می‌شوند

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اخیراً در انجمن EV100 چین عنوان کرد که میزان خرابی هواوی تنها کسری از میزان خرابی اپل است، که نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی برای سیستم مدیریت کیفیت این شرکت است. زمانی که وی برای اولین‌بار این تجارت را به دست گرفت، میزان خرابی هواوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما به ادعای او وضعیت اکنون برعکس شده است.

گفته می‌شود که سرمایه‌گذاری مداوم هواوی در بخش تحقیق و توسعه و به میزان 25.1 درصد از درآمد سالانه آن در سال 2022، این شرکت را قادر به دستیابی به گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و تجربه مصرف‌کننده بهتر کرده است.

گوشی های آیفون بیشتر از هواوی خراب می‌شوند
گوشی های آیفون

تمرکز این شرکت بر کیفیت و مصرف‌کننده توسط یو چنگدونگ، مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرف کننده هواوی، تاکید شده است. او بیان کرده که کیفیت بالاتر نسبت به سود بیشتر، اولویت بالاتری برای هواوی است.

جدیدترین محصولات پرچمدار این شرکت، یعنی خانواده هواوی P60 و گوشی تاشو هواوی Mate X3، جدیدترین تلاش این شرکت به ارائه بهترین تجربه‌کاربری برای مشتریان است. این دستگاه‌ها با تجهیز به سیستم‌عامل HarmonyOS سعی می‌کنند تجربه کاربری بدون اشکال و روان‌تری را ارائه کنند.

در مقابل، آپدیت‌های اخیر اپل با اشکالاتی مواجه شده و iOS را مختل کرده است. این موضوع چالش‌های اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید به گوشی‌های هوشمند را برجسته می‌کند. در حالی که اپل ممکن است به نوآوری‌های خود کمتر اهمیت بدهد، این شرکت برای حفظ موقعیت خود در بازار، باید به این مشکلات رسیدگی کند.

هر چند که مدیرعامل هواوی برای ادعای خود هیچ داده و آمار مستندی ارائه نمی‌کند اما این ادعاها آنچنان قابل سنجش هم نیست.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره خراب شدن بیشتر گوشی‌ های آیفون در مقابل گوشی‌های هواوی از نظر مدیرعامل هواوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر