;
coinex

مدیرعامل شرکت ملی پست: با ارائه 30 خدمت،‌ از کسب‌ و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی حمایت می‌کنیم

شرکت ملی پست ضمن تاکید بر حمایت از کسب ‌و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی از ارائه 30 خدمت متنوع به کسب‌وکارها از جمله تخفیف در تعرفه خبر داد.

مدیرعامل پست در خبری از تدارک بسته‌ای حمایتی برای ارائه 30 خدمت به کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم‌های مجوزدار رونمایی کرد. طبق اعلام لیائی، ارائه تخفیف 20 درصدی یکی از این حمایت‌ها خواهد بود.

«محمود لیائی»، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، طی گفت‌وگویی با خبرگزاری صداوسیما ضمن اشاره به تدوین بسته حمایتی از کسب‌وکارها عنوان داشت: «همکاران ما در معاونت فنی یک بسته حمایتی تدارک دیده‌اند که 30 خدمت به کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم‌های مجوزدار ارائه می‌شود. یکی از این خدمات، ارائه حداقل 20 درصد تخفیف تعرفه‌ای است که برخی از کسب‌وکارها درحال استفاده از آن هستند.»

لازم به ذکر است آبان‌ماه سال پیش، وزارت ارتباطات اقدام به معرفی بسته حمایتی کسب‌وکارها و پلتفرم‌های دیجیتال کرد. براساس این سند، وظایفی برای دستگاه‌های مختلف مدنظر قرار داده شد. البته این حمایت‌ها به تمامی کسب ‌و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی اختصاص پیدا نمی‌کند. به‌هرحال ضوابطی در این مورد تدوین شده که به زعم برخی کارشناسان، باعث ایجاد تبعیض خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حذف پیامرسان گپ از طرح حمایت از کسب‌وکارهای داخلی

ارائه بسته حمایتی کسب ‌و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی

لیائی ضمن تأکید بر حمایت شرکت پست از پلتفرم‌های دیجیتال و کسب‌وکارهای موجود در این بسترها، بیان داشت این حمایت‌ها به کسب‌وکارهای حاضر در 5 سکوی منتخب داخلی اختصاص خواهد داشت و صرفا متکی به تخفیف در این بسته‌های حمایتی نخواهد بود.

کسب‌ و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی

وی در قسمت دیگری از سخنان خود به هوشمندسازی برخی خدمات شرکت ملی پست اشاره داشت و اعلام کرد: «با توجه به پروژه پایلوت در تهران و اصفهان، با هوشمندسازی توانستیم 30 درصد سیر زمان ارسال مرسوله را کاهش دهیم. امیدواریم در کل شبکه پستی نتایج آن (هوشمندسازی) را ببینیم و این سی درصد به کل شبکه پستی تعمیم داده شود.»

لازم به ذکر است که هوشمندسازی ارسال بسته‌های پستی یکی از وعده‌های وزیر ارتباطات بوده که مکرراً بر لزوم عملیاتی کردن آن تأکید داشته. زارع‌پور چندی قبل از شرکت پست درخواست داشت که از طریق هوشمند‌سازی فرایند ارسال و تحویل، به تحلیل میزان رضایت مردم بپردازد و به‌طور دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمایت از کسب ‌و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر