;
coinex

ساخت شرک 5 و اسپین آف خر شرک با حضور تمام صداپیشگان اصلی تایید شد

ساخت شرک 5 با همکاری تمامی صداپیشگان اصلی این انیمیشن توسط ایلومینیشن تایید شد. احتمالاً اسپین‌آف خر شرک نیز در کنار آن تولید شود.

پس از اعلام خبر ساخت انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها 5، حالا یکی دیگر از انیمیشن‌های بسیار محبوب و پرطرفداری که سال‌ها علاقه‌مندان آن منتظر قسمت جدیدش بودند در دست تولید است. این خبر هیجان‌انگیز ساخت شرک 5 بوده که به تایید نیز رسیده است. «کریس ملداندری»، مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن طی گفت‌وگویی با ورایتی تأیید کرد که انیمیشن شرک 5 در دست تولید بوده و تمامی صداپیشگان اصلی آن در این قسمت نقش‌آفرینی خواهند کرد. البته آن‌ها همچنان مشغول مذاکره هستند، اما به ادعای وی همه آن‌ها آمادگی خود برای بازگشت به انیمیشن Shrek 5 را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های تاریخ سینما [50 کارتون برتر دنیا]

ساخت شرک 5 به همراه اسپین‌آف خر شرک

این خبر در جریان تور نشست خبری انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شده است که جمعه این هفته به اکران خواهد رسید. البته با اینکه استودیوی دریم‌ ورکس به عنوان سازنده اصلی انیمیشن شرک به شمار می‌آید، اما ملداندری همکار خلاق استودیوی انیمیشن‌سازی استیون اسپیلبرگ و جفری کاتزنبرگ بوده که این خبر را اعلام کرده است.

این انیمیشن یک حضور کم‌نظیر از کامرون دیاز، صداپیشه شخصیت فیونا هم به‌حساب می‌آید که تقریباً از سال 2014 بازنشستگی خود را اعلام کرده و در فیلم جدیدی حضور پیدا نکرده است. از سوی دیگر ادی مورفی که پیش‌تر از اشتیاق فراوانش جهت بازگشت برای نقش دانکی صحبت کرده بود، حالا دوباره صداپیشگی شخصیت محبوب خر شرک را برای طرفداران ایفا می‌کند. همچنین ملداندری از احتمال ساخت اسپین‌آف خر شرک طبق شخصیت محبوب Donkey صحبت به میان آورده و اعلام کرد که این شخصیت بدون تردید توانایی رهبری کامل یک فیلم را به‌تنهایی دارد.

ساخت شرک 5

این نخستین‌بار نبوده که بحث ساخت یک اسپین‌آف از شخصیت‌های شرک به میان آمده است. در همین راستا گربه چکمه پوش در انیمیشن Puss in Boots با صداپیشگی آنتونیو باندراس نخستین‌بار در سال 2011 منتشر شد که فروش بسیار خوب 500 میلیون دلاری را به همراه داشت. همچنین در سال 2022 انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish که ادامه انیمیشن گربه چکمه پوش بود، اکران شد که از استقبال مناسب تماشاگران و منتقدان برخوردار شد و حتی در میان نامزد‌های دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت شرک 5 و اسپین‌آف خر شرک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر