;
coinex

داستان‌سرایی با هوش مصنوعی در پلتفرم ایرانی داستان

پلتفرم ایرانی «داستان» امکان داستان‌سرایی با هوش مصنوعی را برای کودکان به‌صورت شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده فراهم می‌کند. در ادامه به این ایده جالب خواهیم پرداخت.

داستان‌سرایی با هوش مصنوعی در پلتفرم داستان باتوجه به نکات اخلاقی و محدودیت سنی کودکان بوده که علاوه‌بر تامین نیاز سرگرمی، امکان پیشبرد مراحل آموزشی را نیز برای والدین تسهیل خواهد کرد. «ایمان داوودیان»، موسس و هم‌‌‌بنیان‌گذار پلتفرم کاملاً ایرانی داستان، ایده اولیه ساخت پلتفرم داستان‌‌‌سازی به کمک هوش مصنوعی را هنگامی که به کمک این تکنولوژی برای برادرزاده‌‌‌هایش داستان گفت، کشف کرد؛ ایده‌‌‌ای که بچه‌‌‌ها از همان ابتدا در ایجاد آن نقش‌آفرینی کردند و در خلق آن هم پیوسته حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در دسترس عموم قرار گرفت

داستان‌سرایی با هوش مصنوعی پلتفرم داستان

«داستان» با توجه به ایده‌‌‌ای که در اختیارش قرار می‌گیرد، داستانی خاص خلق خواهد کرد. کاربران با ورود به سایت داستان در ابتدا این امکان را دارند که سه داستان رایگان تهیه کنند و با ویژگی‌‌‌های پلتفرم آشنایی پیدا کنند. در وهله بعدی اگر کاربر تصمیم به ایجاد داستان کاملا شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده و زنده (با استفاده از موشن‌‌‌گرافی) داشته باشد، با پرداخت هزینه در «جعبه جادویی» به این قابلیت دسترسی خواهد داشت.

داستان‌سرایی با هوش مصنوعی

تعرفه ساخت داستان سوم تا ششم معادل 80 هزارتومان است. در کلیه اشتراک‌‌‌ها امکان سفارش نسخه چاپی و دیجیتالی زنده، قابلیت ذخیره‌سازی، امکان ویرایش متن (البته به‌زودی) و قابلیت اشتراک‌گذاری با خانواده و دوستان فراهم خواهد بود. در حوزه ساختن داستان این پلتفرم، کاربر با تعیین موضوع داستان، نکات اخلاقی و مدل تصویرسازی، دست به خلق یک داستان کامل با کمک هوش مصنوعی می‌زند. یکی از مشخصه‌های این پلتفرم توجه به کودکان ویژه با نیازهای خاص بوده است. پیش از این در قصه‌‌‌های روایت شده به این کودکان توجه کمتری شده بود اما در پلتفرم داستان امکان مشخص کردن گروه موردنظر برای کودک خاص وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص داستان‌سرایی با هوش مصنوعی از طریق پلتفرم داستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با درود چرا لینک سایت تو مطالبتون نیست؟

    پاسخ