;
coinex

ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در دسترس عموم قرار گرفت

ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در دسترس همه کاربران قرار گرفت. با این قابلیت می‌توانید تصاویری خارق‌العاده تولید کنید.

ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. مایکروسافت چندی پیش قابلیت حاضر را برای برخی کاربران خاص معرفی کرد. با این ویژگی فقط کافی‌ست که دستور عکسی که مدنظرتان است را در چت‌بات هوش مصنوعی بینگ وارد کنید و در کسری از ثانیه تصویر موردنظرتان را با کیفیت عالی دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: جریمه مایکروسافت به علت نقض تحریم‌های ایران

ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در دسترس قرار گرفت

براساس گزارش منتشر شده از سوی سایت The Verge، مایکروسافت از امروز موتور تولید عکس با استفاده از هوش مصنوعی خود را در اختیار عموم کاربران قرار داده است و استفاده از آن دیگر محدود به بخشی از آن‌ها نیست. به این ترتیب اکنون بخش بیشتری از کاربران می‌توانند به منظور تولید تصاویر موردنیاز خود از این موتور قدرتمند و تولید شده با استفاده از مدل یادگیری عمیق DALL-E استفاده کنند.

این قابلیت که در حال حاضر با عنوان Image Creator از طریق منوی کناری مرورگر اج در دسترس کاربران قرار گرفته است به آن‌ها کمک می‌کند به سادگی و با تنها تایپ کلمات و عبارت‌های موردنظر خود تصاویری یکتا و تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی را دریافت کنند.

برای استفاده از این موتور تولید عکس، تنها کافی است مرورگر اج خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید. با ورود به این مرورگر و انتخاب گزینه Image Creator از طریق منوی کناری آن با یک نوار جستجو روبرو می‌شوید. در این نوار عبارت موردنظر خود را وارد کنید و سپس موتور جستجوی Bing چند تصویر مربوط به آن را تولید و در معرض نمایش شما قرار می‌دهد. می‌توانید در این صفحه تصویر موردنظر خود را دانلود کرده و در اختیار دیگران قرار دهید.

همچنین می‌توانید قابلیت Image Creator را پیش از استفاده به صورت دستی به منوی کناری مرورگر اج اضافه کنید. برای این کار منوی کناری این مرورگر را باز کرده و سپس با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده با علامت + گزینه مربوط به این قابلیت را با عنوان Image Creator پیدا کنید.

مایکروسافت اعلام کرده است که این قابلیت در مرورگر اج می‌تواند در طراحی ظاهری خاص و ویژه برای اسناد، اسلاید‌های نمایشی و همچنین پست‌های اجتماعی مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. در کنار امکان استفاده از این قابلیت در مرورگر اج، کاربران می‌توانند از مدل هوش مصنوعی DALL-E یا سایت موتور جستجوی Bing و یا موتور تولید عکس ربات Bing Chat، برای تولید تصاویر موردنیاز خود استفاده کنند. اما مایکروسافت اعلام کرده است راحت‌ترین روش برای استفاده از این موتور قدرتمند استفاده از مرورگر اج است.

ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در دسترس قرار گرفت

مایکروسافت تاکنون مشخص نکرده است که کاربران با استفاده از این موتور چه تعداد عکس را می‌توانید تولید کنند و آیا محدودیتی در این موضوع وجود دارد یا خیر. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است یا قرار است ظرف چند روز آینده و به مرور زمان این اتفاق رخ دهد. شما هم در بخش نظرات اعلام کنید که آیا توانسته‌اید از این قابلیت در مرورگر اج استفاده کنید یا خیر.

مایکروسافت همچنین امروز اعلام کرد که در نسخه جدید از مرورگر اج قابلیت‌های تازه دیگری را هم گنجانده است. ابزاری با عنوان Drop به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها و دیگر اطلاعات را برای خود و بر روی دستگاه دیگری ارسال کنند. همچنین اکنون می‌توان با استفاده از این مرورگر یک دفترچه شخصی را ایجاد کرد که بر روی تمامی دستگاه‌های مختلف همگام سازی می‌شود. قابلیت دیگری که با عنوان Browser essentials معرفی شده است نیز در واقع یک دکمه است که در صورت لمس عملکرد مرورگر اج در بررسی و جلوگیری از حمله بدافزارها را به نمایش می‌گذارد. البته این قابلیت در حال حاضر تنها به صورت آزمایشی در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر