;
coinex

پشت صحنه سریال ترکی اسم من فرح و فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر

دو ویدیو از پشت صحنه سریال ترکی اسم من فرح منتشر شده که خنده های انگین آکیورک در پشت صحنه سریال و فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر را نشان می‌دهد.

پشت صحنه سریال ترکی اسم من فرح

در سریال “اسم من فرح” دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (فرح) حضور دارد که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسر بیمارش در حال مبارزه است، شاهد یک جنایت می‌شود و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند. فارسی صحبت کردن دمت اوزدمیر در پشت صحنه سریال مورد توجه قرار گرفت.

انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازی می‌کنند. فیرات تانیش نقش کمیسر مهمت، دریا پینار آک نقش گونول خواهر مهمت و دوست کریمشاه؛ علی سورملی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول؛ لاله باشار نقش پریهان، مادر گونول و مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی گالیپ؛ سنان کارا نقش ورا همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان پسر ورا و علی گالیپ را برعهده دارد.

فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت. دمت در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) نیز بازی کرده بود. دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح نیز حضور دارد و نقش یک زن ایرانی را ایفا می‌کند.


خنده های انگین آکیورک در پشت صحنه سریال اسم من فرح

ویدیوی خنده های انگین آکیورک در پشت صحنه سریال اسم من فرح را در کانال تلگرامی فیگار تماشا کنید (کلیک کنید)


بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر