;
coinex

نخستین جزئیات از شیائومی 14 فاش شد

نخستین جزئیات از شیائومی 14 لو رفت. طبق این افشاگری، پرچمدار بعدی شیائومی از مشخصاتی به‌شدت عالی در کنار کیفیت ساخت مثال‌زدنی بهره خواهد برد.

یک افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی به‌نام “Ice Universe” نخستین جزئیات از شیائومی 14 را در فضای اینترنت فاش کرد. هنوز گوشی‌های پرچمدار شیائومی 13 و 13 پرو جای پا خشک نکرده‌اند، مشخصات پرچمدار بعدی این برند لو رفته است. براساس این افشاگری، شیائومی 14 از یک صفحه‌نمایش با حاشیه بسیار کم 1 میلی‌متری بهره می‌برد. دیگر مشخصات این گوشی خاص نیز در ادامه مطلب آمده است.

بیشتر بخوانید: سقوط آزاد تجارت موبایل شیائومی ؛ علت افت فروش گوشی‌های شیائومی چیست؟

نخستین جزئیات از شیائومی 14 فاش شد

شیائومی در ماه دسامبر از گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی ۱۳ در 2 نسخه‌ استاندارد و پرو رونمایی کرد. طبق گزارش‌های متعدد، این برند احتمالاً در آینده‌ نزدیک گوشی رده‌بالای دیگری به‌نام شیائومی ۱۳ اولترا را معرفی خواهد کرد. به‌هرحال از همین حالا اولین اطلاعات درمورد نسل بعدی پرچم‌داران غول فناوری چینی یعنی سری شیائومی ۱۴ دردسترس قرار گرفته است.

طبق اعلام افشاگر محبوب خبرهای فناوری Ice Universe، بدنه‌ شیائومی ۱۴ نسبت‌ به جدیدترین نسل آیفون باریک‌تر خواهد بود و از نمایشگرهای ساخت Huaxing Optoelectronics بهره خواهد برد.

نخستین جزئیات از شیائومی 14 فاش شد

Huaxing صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های بسیار ناچیز تولید کرده است. درواقع ضخامت حاشیه‌های این نمایشگر در هر چهار طرف، یک میلی‌متر است. در مقام مقایسه لبه‌ پایینی گوشی‌های استاندارد بازار اکنون ۱٫۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد. بدین‌ترتیب نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ شیائومی ۱۴ به رقم چشم‌گیری خواهد رسید و کاربران احساس بهتری از تماشای محتوا روی آن تجربه خواهند کرد.

به گزارش گیزچاینا، Huaxing روش مسیریابی مدار اولیه‌ حاشیه‌ پایینی نمایشگرهای خود را اصلاح کرده و آن را بهبود داده است. این شرکت همچنین برای دستیابی به حاشیه‌های بسیار باریک و یکسان در هرچهار طرف پنل صفحه‌نمایش خود، از طراحی جدیدی در ساختار مدار آن بهره گرفته است. می‌توان از این نمایشگرها روی طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند با فرم‌فکتورهای متفاوت استفاده کرد.

اگرچه حاشیه‌ صفحه‌نمایش Huaxing فقط یک میلی‌متر است، اما باید توجه داشت که تولید انبوه چنین نمایشگری به آزمایش‌های پیچیده‌ مثل آزمون‌های سقوط نیاز دارد. بدین‌ترتیب احتمال دارد ضخامت حاشیه‌ها در نسخه‌ی نهایی این نمایشگرها کمی بیشتر از یک میلی‌متر باشد. اکنون انتظار داریم شیائومی ۱۴ در اواخر سال جاری با این نوع صفحه‌نمایش عرض شود که می‌تواند عنوان باریک‌ترین حاشیه‌ نمایشگر گوشی‌های هوشمند را برای این شرکت به‌ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پیشتازی هواوی در تکنولوژی های 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر