coinex
راهنمای خرید تکراتو

امکان ارسال پیام از بله به ایتا و بالعکس تا پایان فروردین فراهم می‌شود

قائم‌مقام پیام رسان بله از فراهم‌سازی امکان ارسال پیام از بله به ایتا تا پایان فروردین ماه خبر داده، هر چند پیش‌تر وعده اتصال پیام‌رسان‌ها تا سال 1401 بود.

از ماه‌ها پیش وعده امکان ارتباط پیام‌رسان‌های داخلی با یکدیگر اعلام شده بود. نخستین بار وزیر ارتباطات موعد اجرای این پروژه را دهه فجر سال گذشته اعلام کرده بود و پس از آن این موعد به پایان سال 1401 منتقل شد. هم‌اکنون «امین تجملیان»، قائم‌مقام پیام رسان بله خبر از ارائه امکان ارسال پیام از بله به ایتا به عنوان نخستین پیام‌رسان‌هایی که توانایی اجرای این هم‌رسانی را دارند تا پایان فروردین ماه داده است. این ویژگی با عرضه نسخه جدید از هر دو پیام‌رسان ارائه خواهد شد.

بنابراین به نظر بله و ایتا در مرحله نخست هم‌رسانی پیام‌رسان‌ها با یکدیگر ارتباط پیدا خواهند کرد و در مراحل بعدی نیز آی‌گپ، سروش پلاس و دیگر پیام‌رسان‌های داخلی نیز از چنین قابلیتی برخوردار خواهند شد. هر چند که تعدادی از مدیران این پیام‌رسان‌ها پیش‌تر در مورد رابط کاربری برنامه‌های خود و تجربه کاربران در استفاده از این قابلیت ابراز نگرانی کردند اما به نظر وزارت ارتباطات موفق به جلب رضایت مسئولان پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان مجری این طرح شده است.

بیشتر بخوانید: رشد 400 درصدی کاربران بله در یک شب ؛ پیامرسان موفق ایرانی جای واتساپ را پر می‌کند؟

فراهم‌سازی امکان ارسال پیام از بله به ایتا تا پایان فروردین

عیسی زارع‌پور هفته اخیر خبر از اجرای فاز آزمایشی اتصال پیام‌رسان‌ها به یکدیگر در پایان سال گذشته داد. حالا تا پایان فروردین ماه در نسخه جدیدی بله و ایتا و آی‌گپ امکان اتصال آن‌ها به یکدیگر فراهم خواهد شد. این امر به‌نظر در راستای تسهیل ارتباط کاربران با یکدیگر اجرا می‌شود.

امکان ارسال پیام از بله به ایتا

امین تجملیان، نیز در این زمینه اعلام کرده که به نظر تا پایان فروردین ماه امکان برقراری ارتباط میان کاربران دو پیام‌رسان بله و ایتا فراهم خواهد شد. وی در ادامه افزود: «هنگام فراهم شدن این امکان، کاربران بله می‌توانند در بخش تنظیمات برنامه، گزینه ارتباط با کاربران ایتا را فعال کنند. این ارتباط زمانی برقرار می‌شود که کاربر موردنظر دارنده برنامه ایتا نیز گزینه ارتباط با کاربران بله را فعال کند.»

تجملیان ضمن اشاره به اینکه هم‌اکنون این امکان برای یک گروه سه هزار نفره در بله ایجاد شده و عملیات آزمایش آن هم آغاز شده خاطرنشان کرد: «اگر مشکلی نباشد، تا آخر فروردین ماه امکان ارسال پیام‌های متنی میان کاربران بله و ایتا فراهم می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فراهم‌سازی امکان ارسال پیام از بله به ایتا و هم‌رسانی سایر پلتفرم‌های داخلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر