;
coinex

توییتر از بین رفت و با شرکت X Corp ایلان ماسک ادغام شد

توییتر از بین رفت جمله کوتاه و عجیبی که ظاهراً طبق سندی در دادگاه مبنی بر ادغام آن در شرکت X Corp ایلان ماسک قابل تایید شدن است.

اطلاعاتی از سوی وب‌سایت Slate فاش شده که حاکی از ادغام شرکت X Corp با توییتر است. ظاهراً این اطلاعات طی سندی مشاهده شده که در پرونده دادگاه میان توییتر و «لورا لومر» در حال پیگیری است. همه این اخبار در حالی به گوش می‌رسد که توییتر تا چند ماه اخیر یک شرکت عادی محسوب می‌شد، اما امروز دیگر باید جمله عجیب توییتر از بین رفت را باور کنیم.

با توجه به اینکه ماسک پیش‌تر اعلام کرده بود که توییتر توانایی تبدیل به اپلیکیشنی برای «همه‌چیز» با نام سوپراپلیکیشن X را دارد به نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد توییتر عملکردی مشابه با سوپراپلیکیشن WeChat چین پیدا کند. درواقع به‌نظر شرکت X Corp ایلان ماسک این شبکه اجتماعی را تصاحب کرده تا احتمالاً قدمی به ‌سوی اپلیکیشن همه‌چیز که ماسک چند بار درباره آن صحبت کرده، بردارد.

به‌هرحال، هنوز هم شواهد کافی برای تأیید عینی این موضوع وجود ندارد؛ اما این اتفاق می‌تواند اقدامی جهت ایجاد یک شرکت والد بزرگ به‌منظور مدیریت تمام کسب‌وکارهای ایلان ماسک ازجمله تسلا و اسپیس‌ایکس باشد.

بیشتر بخوانید: باگ قابلیت Circle توییتر و درز توییت‌های خصوصی کاربران به بخش For You!

توییتر از بین رفت ؛ ایلان ماسک بالاخره کار خودش را کرد!

نتیجه دادگاه مذکور به نوبه خود اهمیت زیادی ندارد، بااین‌حال اطلاعاتی که از آن درز یافته، حاکی عدم وجود خارجی شرکت توییتر بوده و به‌نظر این شرکت با X Corp ادغام شده است. این اقدام هنوز به‌طور رسمی پرده‌برداری نشده و احتمالاً تأثیر آنی بر این شبکه اجتماعی یا خدمات آن نخواهد گذاشت، اما باید نخستین قدم ایلان ماسک جهت حرکت به‌سمت رؤیای بزرگ‌تر خود باشد.

توییتر از بین رفت

نکته جالب توجه این است که توییتر پیش‌تر در ایالت دلاور به ثبت رسیده بود، اما حالا با توجه به قرارگیری X Corp در نوادای آمریکا، رسیدگی به پرونده‌های حقوقی این شرکت هم‌اکنون از طریق X Corp پیگیری خواهد شد.

پیش از این ماسک در مسیر دستیابی به اپلیکیشن همه‌چیز از طرحی برای تبدیل توییتر به یک بانک مدرن سخن گفته بود. او طی جلسه‌ای با کارمندان این شرکت اعلام کرد که در این طرح کاربران امکان سپردن پول‌های خود در این پلتفرم را خواهند داشت و از آن جهت انجام پرداخت‌ها و تراکنش‌های مختلف بهرهبرداری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

توییتر از بین رفت ! به همین سادگی! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    راستی ایلان ماسک منچستریونایتد رو نخرید ؟

    پاسخ