;
coinex

رندرهای کامل سری ایسوس ROG Phone 7 لحظاتی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

رندرهای کامل سری ایسوس ROG Phone 7 لو رفت. این گوشی به احتمال زیاد بهترین گوشی گیمینگ تاریخ لقب خواهد گرفت.

رندرهای کامل سری ایسوس ROG Phone 7 فاش شد. طبق اخبار قبلی جدیدترین گوشی گیمینگ شرکت تایوانی ایسوس قرار است در تاریخ 13 آوریل/24 فروردین رونمایی شود. با توجه به اینکه تنها یک روز به معرفی این گوشی قدرتمند باقی مانده است می‌توان نتیجه گرفت که این رندر‌ها طراحی اصلی و نهایی این گوشی را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ 2023 

آخرین رندرهای کامل سری ایسوس ROG Phone 7 منتشر شد

با شروع از مدل استاندارد، رندرها نشان می‌دهند که این گوشی دارای طراحی مشابه با مدل قبلی خود با لبه‌های خمیده و پنل پشتی منحنی خواهد بود. قسمت پشتی همچنین میزبان سه دوربین و یک فلاش LED است، درحالی‌که سمت راست دستگاه به دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور مجهز شده است. مدل Pro نیز با همان طراحی مدل پیشین معرفی خواهد شد و یک نمایشگر اضافی در پنل پشتی خود دارد که لوگوی Republic of Gamers اختصاصی ایسوس را نمایش می‌دهد.

انتظار می‌رود ASUS ROG Phone 7 با نمایشگر عظیم 6.78 اینچی E4 AMOLED با رفرش‌ریت 165 هرتز و وضوح +Full HD همراه با اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 اجرا شود. لیست امتیاز Geekbench همچنین یک نوع رم 16 گیگابایتی را نشان می‌دهد.

آخرین رندر کامل سری ایسوس ROG Phone 7 منتشر شد

این دستگاه احتمالاً بر روی سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری ROG، با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی و دوربین پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. این گوشی دارای یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است و از شاسی ضد آب و گردوغبار با استاندارد IP54 و وزن کمتر از 240 گرم بهره می‌برد.

شایعات حاکی از آن است که مدل پایه ROG Phone 7 حدود 580 دلار قیمت دارد و در 13 آوریل در بازارهای مختلف مانند ایالات‌متحده، چین، تایوان و هند عرضه خواهد شد. تصاویر فاش‌شده از این دستگاه نشان می‌دهد که طراحی مشابه مدل قبلی با پنل پشتی سفید رنگ و بریدگی نور ماتریسی خواهد داشت. این گوشی همچنین دارای دو بلندگو، پورت USB Type-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و دکمه‌های پاور و صدا در لبه سمت راست خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رندرهای کامل سری ایسوس ROG Phone 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر