;
coinex

ایلان ماسک: مدیرعامل جدید توییتر سگ من است!

ایلان ماسک در اظهارات عجیب تازه خود مدعی شده که در توییتر روی یک کاناپه استراحت می‌کند و سگش به عنوان مدیرعامل جدید توییتر مسئولیت را در دست دارد.

مدیرعامل توییتر در بهمن‌ماه سال قبل، تصویری از یک سگ توییت کرد که در توضیحش آن را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرده بود. حالا هم براساس گزارشی از واشنگتن‌پست ماسک طی یک مصاحبه با BBC درباره موضوعات مختلفی گفت‌وگو کرده که یکی از آن‌ها همین موضوع بوده است.

با وجود گذشت حدود شش ماه از زمان تصاحب توییتر، ایلان ماسک در این مصاحبه مدعی شده که درحال‌حاضر روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه توییتر می‌خوابد و درواقع سگش مسئول اداره این شرکت است.

از هنگام خریداری توییتر توسط ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی تغییرات گسترده‌ای را تجربه کرده است. یکی از این تغییرات که با انتقادات زیادی نیز مواجه بوده، در ارتباط با سیاست جدید این شرکت جهت ممنوعیت تبلیغ شبکه‌های اجتماعی دیگر در آن بوده است. ماسک در واکنش به این انتقادات، به سراغ برگزاری یک نظرسنجی رفت که در آن جویای نظر کاربران در مورد کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی شده بود.

بیشتر بخوانید: تاریخ حذف تیک‌های آبی رایگان توییتر توسط ایلان ماسک اعلام شد

ایلان ماسک: مدیرعامل جدید توییتر یک سگ است!

او طی مصاحبه خود درباره مدیرعامل جدید توییتر بیان داشت:

«من کناره‌گیری کرده‌ام. مدام به شما می‌گویم که من مدیرعامل توییتر نیستم، بلکه سگ من این سمت را برعهده دارد. گفته بودم که مدیر عامل جدیدی منصوب خواهم کرد و این کار را کردم و اکنون سگ من مدیرعامل است.»

مدیرعامل جدید توییتر

وی همچنین در طول مصاحبه خود اشاراتی به موضوعاتی همچون منبع‌باز بودن الگوریتم پست‌های پیشنهادی توییتر، تأکید این شبکه اجتماعی بر ویدیو و انعطاف‌پذیری آن در مقابل تحولات گسترده اخیر نیز داشت. وی همچنین اعلام کرد که تبلیغ‌کنندگان هم‌اکنون در مرحله بازگشت به این پلتفرم قرار دارند زیرا روند استفاده و رشد توییتر رضایت‌بخش بوده است. ماسک در این رابطه گفت: «بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که توییتر از کار خواهد افتاد. با این حال، پیش‌بینی آن‌ها درست از آب در نیامده است.»

اظهارات ایلان ماسک درحالی عنوان شده که به‌تازگی خبرهایی مبنی بر ادغام شرکت X Corp ماسک با توییتر منتشر شده بود. درواقع از آن جهت شاهد انتشار این گزارش بودیم که ماسک بارها به قصد خود برای تبدیل توییتر به اپلیکیشنی برای «همه‌چیز» اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات ایلان ماسک مبنی‌بر اینکه مدیرعامل جدید توییتر یک سگ است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر