;
coinex

موشک ضد زره سدید 365 توسط سپاه پاسداران با موفقیت آزمایش شد

آزمایش موشک ضد زره سدید 365 به عنوان جدیدترین موشک تاپ اتک ایرانی با برد 8 کیلومتر با موفقیت از سوی نیروی زمینی سپاه انجام شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، موشک ضد زره «سدید 365» به عنوان جدیدترین موشک تاپ اتک ایرانی با موفقیت از طرف نیروی زمینی سپاه آزمایش شد.

بیشتر بخوانید: سامانه موشکی نواب برای قایق‌های تندرو سپاه رونمایی شد

آزمایش موشک ضد زره سدید 365

در همین راستا سردار «علی کوهستانی»، مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه، بیان داشت: «موشک سدید 365 یک موشک ضد زره هدایت شونده با برد 8 کیلومتر است که قابلیت انهدام انواع ادوات زرهی را دارد.»

موشک ضد زره سدید 365
سامانه کنترل آتش موشک ضدزره سدید 365 با توانایی شلیک و هدایت 4 موشک

وی همچنین اضافه کرد: «این موشک با هدایت اپتیکی از دقت بالایی در اصابت به هدف برخوردار است و با قابلیت حمله از بالا (تاپ اتک) می‌تواند از سد سامانه‌‌ها دفاع فعال تانک‌ها نیز عبور کرده و آنها را منهدم کند.»

موشک ضد زره سدید 365

سردار کوهستانی در پایان خاطرنشان کرد: «در فاز بعدی این موشک به بالک‌های جمع شونده مجهز شده و با سامانه کنترل آتشی که برای آن طراحی شده است، نفربرهای نیروی زمینی‌ مجهز به چهار فروند از این موشک در دو طرف برجک خود خواهند شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آزمایش موفقیت‌آمیز موشک ضد زره سدید 365 توسط نیرو زمینی سپاه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مرحبا احسنت
    باورم نمیشه هدف رو از فاصله 8 کیلومتری زد. حتی جاولین هم چنین توانایی نداره

    پاسخ