;
coinex

سامانه موشکی نواب برای قایق‌های تندرو سپاه رونمایی شد

سامانه موشکی نواب توسط سپاه پاسداران رونمایی شد. این موشک قادر است با سوار شدن بر قایق‌های تندرو هر هدفی را در لحظه نابود کند.

در جریان مراسم الحاق ۹۵ شناور جدید به نیروی دریایی سپاه، سامانه موشکی نواب برای قایق‌های تندرو سپاه پاسداران رونمایی شد. این موشک‌ها برای مقابله با بالگرد و دیگر تجهیزات هوایی دشمن کارکرد دارند. همچنین موشک نواب قادر است به صورت عمود پرتاب شود. در ادامه می‌توانید تصاویر این سامانه موشکی جدید را ببینید.

بیشتر بخوانید: موشک کروز پاوه با برد 1650 کیلومتر معرفی شد

سامانه موشکی نواب معرفی شد

سامانه پدافند هوایی عمود پرتاب «نواب» قابلیت مقابله و انهدام انواع بالگردها و پرنده‌های دشمن را داراست و دیگر هیچ پرنده دشمن قادر نیست به راحتی به شناورهای تندرو سپاه نزدیک شود.

در جریان الحاق ۹۵ شناور تندرو موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه، برای اولین بار شناوری به نمایش درآمد که قابلیت جدیدی را به ناوگان دریایی سپاه افزوده بود.

سامانه موشکی نواب معرفی شد

در این مراسم شناوری نمایش داده شد که قابلیت شلیک سامانه پدافندهوایی نواب را داشت. نکته قابل توجه در این سامانه، عمود پرتاب بودن آن است که برای اولین بار بر روی شناورهای تندرو سپاه نصب شده است.

این سامانه قابلیت مقابله و انهدام انواع بالگردها و پرنده‌های دشمن را داراست و دیگر هیچ پرنده دشمن قادر نیست به راحتی به شناورهای تندرو سپاه نزدیک شود.

سامانه موشکی نواب معرفی شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سامانه موشکی نواب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر