coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سرویس حساب پس انداز اپل با سود 4.15 درصدی راه‌اندازی شد

اخیراً سرویس حساب پس انداز اپل توسط این شرکت با سود سالانه 4.15 درصد و بدون نیاز به حداقل واریزی از طریق برنامه کیف‌پول (Wallet) آیفون راه‌اندازی شده است.

طبق بیانیه خبری شرکت اپل کلیه پاداش‌های حاصله از Apple Card به‌طور خودکار از این پس به حساب پس‌انداز افراد واریز خواهند شد. سرویس حساب پس انداز اپل جدیدترین خدمت این غول آمریکایی در حوزه امور مالی به‌شمار می‌آید و به نظر این شرکت قصد افزایش سهم خود از بازار امور مالی را در سر دارد.

طبق گزارش CNBC، اپل کلیه پاداش کاربران در طرح Daily Cash که تا میزان 3 درصد بازگشت پول جهت هر خرید را شامل می‌شود به این حساب‌ پس‌انداز واریز خواهد کرد. در این راستا محدودیتی برای این امر دیده نمی‌شود و کاربر توانایی تغییر محل واریز پول به‌دست آمده از طرح Daily Cash را داشته یا امکان واریز پول از حساب بانکی خود به حساب پس‌انداز اپل را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن NearDrop برای انتقال فایل از اندروید به مک معرفی شد

راه‌اندازی سرویس حساب پس انداز اپل

اپل در حوزه امور مالی مدتی قبل خدمت الان بخر، بعدا پرداخت‌ کن (BNPL) را به کاربران خود ارائه کرده بود حالا در روز دوشنبه 17 آوریل ضمن انتشار بیانیه‌ای خبر از راه‌اندازی حساب‌های پس‌انداز آنهم با سود سالانه 4.15 درصد داده است.

سرویس حساب پس انداز اپل

این طرح با همکاری اپل با گلدمن ساکس، یکی از بزرگترین بانک‌های تجاری آمریکا، ایجاد شده است. همچنین با توجه به اینکه طبق اطلاعات شرکت بیمه سپرده‌های فدرال آمریکا، میانگین سود سالانه حساب‌های پس‌انداز در ایالت متحده صرفاً 0.35 درصد بوده، اعطای سود 4.15 درصدی اپل می‌تواند نکته جذاب این بخش برای کاربران این شرکت باشد.

بنابراین کاربران اپل از این پس قادر خواهند بود تا مدیریت حساب‌های خود را از طریق داشبوردی که در داخل اپلیکیشن کیف‌پول (Wallet) قرار دارد، در دست بگیرند و سود حساب و یا موجودی آن را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی سرویس حساب پس انداز اپل با سود سالانه 4.15 درصد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر