;
coinex

نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 منتشر شد [+لینک دانلود]

نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 در دسترس قرار گرفت. با استفاده از این نسخه ویندوز دیگر نیازی پیش‌نیازهای نصب ویندوز 11 نخواهید داشت.

نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 منتشر شد. پیش‌تر و در زمان معرفی ویندوز 11، مایکروسافت اعلام کرد که اجرای ویندوز جدید مستلزم داشتن برخی پیش‌نیازها مانند تراشه TPM 2.0، هارد درایو نوع SSD، حداقل 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و … است؛ اما حالا نسخه‌ای از جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت منتشر شده که فارغ از تمامی ‌پیش‌نیازهای فعلی ویندوز 11 می‌تواند امکان تجربه این سیستم‌عامل را در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید: ویندوز 12 با ویژگی جدید مایکروسافت مدرن‌تر می‌شود

نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 منتشر شد

به تازگی نسخه جدیدی از ویندوز 11 منتشر شده که امکان اجرای این سیستم عامل را بدون نصب روی کامپیوتر فراهم می‌کند. با استفاده از پروژه Live11 می‌توان ویندوز 11 پرو را بدون نیاز به نصب روی کامپیوتر و از طریق DVD ، فلش یا کارت microSD اجرا کرد.

نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 منتشر شد [+لینک دانلود]

توسعه‌دهندگان با کاهش حجم ویندوز 11 به 4.4 گیگابایت امکان اجرای آن از طریق DVD را فراهم کرده‎‌اند. از آنجایی که این نسخه از ویندوز 11 منابع کمتری از سیستم را اشغال می‌کند امکان اجرای آن روی سیستم‌های قدیمی نیز وجود دارد.

نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 منتشر شد

این نسخه از سیستم عامل ویندوز 11 به فضای ذخیره‌سازی متکی نبوده اما حداقل به 8 گیگابایت حافظه رم نیاز دارید. همچنین برای نصب این نسخه از ویندوز به TPM یا حساب مایکروسافت احتیاجی نیست.

پروژه Live11 از جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز 11 پرو، یعنی بیلد 22621.1555 بهره می‌برد؛ اما تنها چند برنامه از جمله Notepad و Paint و Snipping Tool و Terminal به صورت پیشفرض روی این سیستم عامل نصب شده و خبری از مرورگر مایکروسافت اج نیست. با این حال، امکان اجرای مرورگر موزیلا فایرفاکس وجود دارد.

بر اساس ادعای Tomshardware این سیستم عامل تنها 1.89 گیگابایت از حافظه رم را مصرف می‌کند و به صورت پیش‌فرض با رزولوشن 1024 در 768 پیکسل اجرا می‌شود که می‌توان وضوح آن را تا 3840 در 2160 پیکسل افزایش داد. سرعت بالای پروژه Live11 و سبک بودن آن از دیگر ویژگی‌های این سیستم عامل است. اگر می‌خواهید نسخه بدون نصب ویندوز 11 را امتحان کنید، می‌توانید آخرین ISO را از اینجا دانلود و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر