;
coinex

تاثیر فروش نفت ایران در ازای تتر بر بازار ارزهای دیجیتال

دیروز با انتشار شایعه‌ای مبنی‌بر فروش نفت ایران در ازای تتر شاهد تحرکات عجیبی در قیمت این ارز دیجیتال بودیم، به‌گونه‌ای که قیمت تتر با دلار به تعادل رسید.

قیمت‌ها در بازار ارز در روز گذشته، نوسان زیادی را تجربه نکرد و بازار فردایی و نقدی دلار تقریباً به برابری طی شد. اما، موضوع عجیبی که در بازار دیروز ارز شاهدش بودیم به معامله شدن تتر (USDT) زیر قیمت دلار یا نهایتا هماهنگ با دلار برمی‌گردد. این در حالی است که تا چند روز پیش، همواره ارزش تتر بالاتر از دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT در سال 2023 ؛ این NFTها را زیر نظر داشته باشید

تأثیر فروش نفت ایران در ازای تتر در بازار ارز

به‌نظر دلیل چنین رخدادی به انتشار شایعه‌ای باشد به‌تازگی در بازار شنیده شده برمی‌گردد. طبق این شایعات، ظاهراً قسمتی از پول‌های نفت فروخته‌شده از طرف دولت توسط خریداران خارجی به تتر پرداخت شده و همین دلیل، منجر به معامله تتر به زیر قیمت دلار شده است.

فروش نفت ایران در ازای تتر

طبق مشاهدات اخیر در بازار این استیبل کوین، در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد 51,300 تومان بوده، تتر در بیشتر صرافی‌های داخلی در محدوده 50.570 تا 51,300 تومان مورد معامله قرار گرفته است..

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاثیر فروش نفت ایران در ازای تتر در بازار ارز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر