;
coinex

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

اتریوم، بزرگترین آلت کوین بازار کریپتوکارنسی‌هاست. در این مقاله به طور مفصل به پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023 و سال‌های پس از آن می‌پردازیم.

اتریوم در کنار بیت کوین و دوج کوین، از جمله رمزارزهایی است که حتی خارج از جامعه کریپتو نیز به خوبی شناخته شده است. بدون شک،‌ اتریوم (ETH)، یکی از غنی‌ترین و توسعه‌یافته‌ترین بلاک چین‌های موجود در صنعت کریپتوکارنسی است. اتریوم علاوه بر فناوری نوآورانه و قرارداد هوشمند پیشرفته، منبع فوق‌العاده‌ای برای ذخیره‌سازی دارایی نیز به شمار می‌رود. در این مقاله به پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی رفتار قیمتی اتریوم در سال 2023

یکی از مشکلات اساسی که ارزهای دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند،‌ احتمال نابودی ارزش دارایی است. عدم بلوغ بازار کریپتوکارنسی منجر به نوسانات شدید رمزارزها و همچنین احتمال از بین رفتن سرمایه کاربران می‌شود. اتریوم بر خلاف آلت کوین‌های کوچک بازار، شانس کمتری برای سقوط دارد.

ارزهای دیجیتالی که مارکت کپ (Market Cap) بالایی داشته باشند، کمتر از سایر رمزارزها دستخوش تغییرات شدید قیمتی می‌شوند. بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) از جمله این رمزارزها به شمار می‌روند.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH
اتریوم در سال 2023

اگر شما نیز قصد سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم به سرمایه‌گذاری، پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023 را دنبال کنید.

اتریوم چیست؟

بهترین روش برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار قدرتمند و همچنین افزایش حداکثری بازده سرمایه‌گذاری، افزایش دانش و آگاهی درباره دارایی‌ مد نظر است. به طور کلی، قیمت ارزهای دیجیتال بر خلاف دارایی‌های سنتی نظیر سهام، ماهیت سوداگرانه‌تری داشته و کمتر به ارزش ذاتی آن‌ها متکی است. ارزش ذاتی یک پروژه تا حد زیادی بر عملکرد آن در بلندمدت تأثیرگذار است.

قیمت یک دارایی دیجیتال بر اساس عملکرد آن دارایی در حوزه فعالیتی که دارد، مشخص می‌شود. به عنوان مثال، رمزارز پولکادات (PolkaDot) وظیفه ارائه قابلیت همکاری بلاک چین‌های مختلف را برعهده دارد. در صورتی که این قابلیت مورد توجه کاربران قرار بگیرد، شاهد رشد قیمت پولکا دات خواهیم بود. پیش بینی قیمت ETH 2023 نیز بر همین اساس صورت می‌گیرد.

اتریوم در سال 2015 راه‌اندازی شد. این رمزارز به دلیل ماهیت غیرمتمرکز، منبع باز بودن شبکه و همچنین قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) خود مشهور شده است. بر خلاف بیت کوین،‌ اتریوم دارای عرضه نامحدود است. آینده اتریوم 2023 تا حد زیادی به توانایی این رمزارز در کاهش هزینه‌های شبکه بستگی دارد. در صورت کاهش هزینه‌ها، اتریوم در سال 2023 عملکرد درخشانی را ثبت خواهد کرد.

موارد کاربردی اتریوم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتریوم، محدوده گسترده موارد کاربردی آن است. این رمزارز امکانات خارق‌العاده‌ و گسترده‌ای دارد. در صورت عمل کردن به تعهدها، شاهد رشد طوفانی اتریوم در سال 2023 خواهیم بود. در ادامه با برخی از ویژگی‌هایی که اتریوم را از سایر رمزارزها متمایز می‌کند آشنا می‌شوید.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

قراردادهای هوشمند

قراردادهای هوشمند به سفارش‌هایی گفته می‌شود که به صورت خودکار اجرا می‌شوند. این قراردادها به صورت مستقیم کدنویسی شده و بخش اساسی شبکه اتریوم به شمار می‌روند. قراردادهای هوشمند به توضیح شرایط توافق میان خریدار و فروشنده می‌پردازند. قوانین مرتبط با نحوه اجرای تراکنش توسط اسمارت کانترکنت‌ها تعیین می‌شود. دقت پیش بینی قیمت ETH 2023 تا حد زیادی به کارکرد صحیح قراردادهای هوشمند بستگی دارد.

توکن‌های غیرمثلی

توکن‌های غیرمثلی یا همان NFTها، توکن‌های منحصر به فردی هستند که کدهای شناسایی و ابرداده‌های خاصی را در خود ذخیره می‌کنند. این کدنویسی مخصوص منجر به ایجاد تمایز میان آثار NFT مختلف می‌شود. NFTهای یکسان را نمی‌توان 1 به 1 معامله کرد. تمامی این توکن‌ها ارزش ذاتی خود را دارند.

بسیاری از سلبریتی‌ها و هنرمندان، کلکسیون‌های NFT خود را در بازارهای ثانویه منتشر می‌کنند. NFT‌ از جمله روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. بلاک چین اتریوم در حال حاضر بزرگترین مرکز NFTهاست. توکن‌های غیرمثلی آینده بسیار درخشانی دارند. با رشد NFTها شاهد افزایش قیمت اتریوم در سال 2023 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نرم‌افزارهای غیرمتمرکز

از دیگر موارد کاربردی شبکه اتریوم می‌توان به نرم افزارهای غیرمتمرکز یا همان dApps اشاره کرد. شبکه اتریوم یکی از مهم‌ترین شبکه‌های نرم افزارهای غیرمتمرکز به شمار می‌رود. درحال‌حاضر بیش از صد نرم افزار غیرمتمرکز بر بستر اتریوم ساخته شده‌اند.

کارشناسان بازارهای مالی جهت پیش بینی قیمت ETH 2023 احتمال رشد فضای دیفای و NFT را مورد بررسی قرار می‌دهند. رشد هر کدام از این بازارها آینده اتریوم 2023 را درخشان می‌کند.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH
پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023

علی‌رعم رشد پرسرعت dAppها، چالش‌های زیادی پیش روی این حوزه محبوب قرار دارد. نرم افزارهای غیرمتمرکز درحال‌حاضر برای عموم مردم غیرقابل دسترس هستند. استفاده از این نرم‌ افزارها آسان است؛ اما به نظر می‌رسد اکثر کاربران همچنان نسبت به استفاده از آن‌ها مردد هستند. در صورتی که شرکت‌های بیشتری به نرم افزارهای غیرمتمرکز روی آورند،‌ نسبت به آینده اتریوم 2023 خوشبین خواهیم ماند.

دیفای

اقتصاد غیرمتمرکز یا همان DeFi، یک نوع تکنولوژی جدید مالی است. این تکنولوژی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون دخالت نهادهای شخص سوم نظیر بانک‌ها و موسسات مالی، اقدام به پرداخت و انتقال دارایی‌های خود نمایند.

حوزه دیفای بدون شک یکی از بهترین موارد کاربردی فناوری بلاک چین به شمار می‌رود. این فناوری بر خلاف سیستم مالی متمرکز امکان دسترسی کاربران به دارایی‌هایشان را فراهم می‌کند.

در دنیای غیرمتمرکز، هیچ نهاد دولتی توانایی کنترل دارایی‌های کاربران را نخواهد داشت. اتریوم از اصلی‌ترین ارکان حوزه دیفای به شمار می‌رود. به عقیده بسیاری از تحلیلگران، رشد حوزه DeFi علت اصلی آغاز روند صعودی اتریوم در سال 2023 خواهد بود.

اتریوم 2.0 چیست؟

راه‌اندازی اتریوم 2.0 بدون شک یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای آتی صنعت کریپتوکارنسی است. بلاک چین اتریوم در اواخر سال 2022 از مکانیسم اثبات کار (PoW) به مکانیسم اثبات سهام (PoS) تغییر نمود. نسخه جدید اتریوم یکی از اساسی‌ترین مشکلات صنعت کریپتوکارنسی را رفع می‌کند.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

به لطف اتریوم 2.0، ناپایداری بلاک چین از بین می‌رود. این موضوع باعت شده است که تحلیلگران برجسته به آینده اتریوم 2023 امیدوار باشند. هدف اولیه ارتقاء شبکه اتریوم، افزایش بهره‌وری انرژی شبکه است. طبق انتظارات، نرخ صدور عرضه اتریوم پس از Merge تا 90 درصد کاهش پیدا می‌کند.

آرتور هیس (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس (BitMex) معتقد است که ارتقاء اتریوم، با بهره‌مندی از اکوسیستم رو به رشد از کاربرانی که به صورت مداوم اتریوم خود را با استفاده از کارمزدهای تراکنش می‌سوزانند، به تنهایی منجر به رشد قیمت اتریوم در سال 2023 خواهد شد.

روند قیمت اتریوم در سال 2023 چگونه خواهد بود؟

تحلیلگران حین پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023 به عوامل متعددی توجه می‌کنند. به طور کلی پیش‌بینی طولانی مدت یک دارایی، به خصوص دارایی‌های دیجیتال کار ساده‌ای نیست. تصمیمات فدرال رزرو، سیاست‌های مالی انقباضی و انبساطی، رفتار حرکت قیمت (Price Action)، عوامل فاندامنتال و … قیمت اتریوم در سال 2023 را دستخوش تغییر می‌کنند.

محوریت مرکزی فدرال رزرو تأثیر صعودی بر تمامی ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. در صورتی که تغییر قابل توجه و منفی در سیاست‌های فدرال رزرو ایجاد نشود و اوضاع اقتصادی و سیاسی دنیا در شرایطی آرام قرار داشته باشد، سال 2023 برای اکثر رمزارزها به خصوص بیت کوین و اتریوم، سال درخشانی خواهد بود.

بسیاری از توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند علاقه‌مند به استفاده از بلاک چین‌های دارای مقیاس پذیری بالا، امنیت کافی و در عین حال ارزان هستند. اتریوم در سال 2023 یک انتخاب ایده‌آل برای تمامی توسعه‌دهندگان و هولدرهای ارز دیجیتال خواهد بود.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH
آینده اتریوم 2023

آیا خرید اتریوم در سال 2023 منطقی است؟

در زمان نگارش این مقاله، رمزارز اتریوم در رتبه‌بندی بزگترین ارزهای دیجیتال دنیا (از لحاظ ارزش بازار)، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. بسیاری از کاربران لقب پادشاه آلت کوین‌ها را به اتریوم نسبت داده‌اند. اتریوم و بیت کوین بدون شک بهترین انتخاب‌ها جهت چینش سبد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند.

انجام موفقیت‌آمیز عملیات ادغام اتریوم در ماه سپتامبر،‌ منجر به خوشبینی بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم 2023 شد. رمزارز اتریوم به دلیل افزایش محبوبیت میان کاربران و صنایع بزرگ امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، یکی از بهترین موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. اجرای موفقیت آمیز اتریوم 2.0 باعث می‌شود که نسبت به آینده اتریوم در سال 2023 بیشتر از سایر رمزارزها (نظیر کاردانو و سولانا) امیدوار باشیم.

بسیاری از کارشناسان خبره بازارهای مالی آغاز روندی صعودی را برای اتریوم متصور شده‌اند. در ادامه مقاله قیمت اتریوم در سال 2023 را بررسی نموده و چشم‌اندازی از آینده هشت ساله بزرگترین آلت کوین بازار کریپتوکارنسی ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023

طبق پیش‌بینی‌ کارشناسان، قیمت اتریوم تا پایان سال 2023 به 3566.38 دلار خواهد رسید. حداقل قیمت اتریوم در این سال 3451.21 دلار و حداکثر قیت آن 3637.13 دلار پیش‌بینی شده است.

مهم‌ترین معیار پیش بینی قیمت ETH 2023 رفتار حرکت (Price Action) است. وبسایت‌های تحلیلی جهت کمک به سرمایه‌گذاران بازارهای مالی هر ساله اقدام به انتشار پیش‌بینی قیمتی رمزارزها می‌نمایند. در ادامه به پیش‌بینی ماه به ماه قیمت اتریوم در سال 2023 می‌پردازیم.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم در ژانویه سال 2023

طبق پیش‌بینی‌های منتشر شده، قیمت هر واحد توکن ETH در ماه اول سال 2023 (دی تا اوایل بهمن) حداقل 3454.54 دلار خواهد بود. در این ماه اتریوم پتانسیل رسیدن به قیمت 3598.36 دلاری را نیز دارد. به طور میانگین قیمت ETH در ماه ژانویه حدود 3539.49 دلار تخمین زده شده است.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

پیش بینی آینده اتریوم در فوریه سال 2023

طبق پیش بینی ETH 2023 ، ماه فوریه (بهمن تا اوایل اسفند) ماهی کم نوسان برای بزرگترین آلت کوین دنیا خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت اتریوم در پایان ماه فوریه 2023 به حداقل 3523.02 دلار برسد. حداکثر قیمت ETH در این ماه 3998.34 و قیمت میانگین آن 3765.81 دلار خواهد بود.

پیش بینی رمزارز اتریوم در مارس سال 2023

با بررسی پیش بینی قیمت ETH 2023 متوجه می‌شویم که ماه مارس (اسفند تا اوایل فروردین) نیز نوسانات چشمگیری برای بزرگترین آلت کوین بازار به همراه نخواهد داشت. انتظار می‌رود تا پایان ماه سوم میلادی قیمت توکن  ETH حداکثر 3800.48، حداقل 3515.55 و به طور میانگین 3588.20 دلار باشد.

قیمت اتریوم در آپریل سال 2023

پیش بینی قیمت اتریوم در 2023 نشان‌دهنده بهبود وضعیت اتریوم است. در صورتی که همه چیز طبق انتظارات پیش برود، اتریوم در پایان ماه آپریل 2023 (فرورپین تا اوایل اردیبهشت) به قیمت 4111.09 دلار خواهد رسید. حداقل قیمتی که تحلیلگران برای این ماه انتظار دارند، 3520.61 دلار است. به طور میانگین هر واحد ETH در ماه چهارم میلادی 3842.15 دلار قیمت خواهد داشت.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH
پیش بینی قیمت ETH 2023

پیش بینی قیمت اتریوم در ماه می 2023

در صورتی که علاقه‌مند به پیگیری قیمت اتریوم در ماه می 2023 (اردیبهشت تا اوایل خرداد) هستید، به این بخش توجه کنید. پیش بینی ETH 2023 نشان می‌دهد که این رمزارز در ماه پنجمین سال بعدی میلادی نیز با رشد قابل قبولی مواجه خواهد شد. اتریوم در ماه می 2023 توانایی رسیدن به 3735.16 دلار را خواهد داشت. کمترین قیمتی که می‌توان انتظار داشت، 3520.05 دلار و میانگین قیمتی نیز برابر با 3647.88 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در ماه ژوئن سال 2023

تحلیلگران بازارهای مالی در ماه ژوئن 2023 (خرداد تا اوایل تیر) انتظار رشد 300 دلاری اتریوم را دارند. به عقیده کارشناسان، اتریوم تا پایان ماه ژوئن توانایی رسیدن به کانال 4 هزار دلاری را خواهد داشت. در حالت ایده‌آل قیمت هر واحد ETH به 4003.64 دلار می‌رسد. حداقل قیمت اتریوم در ماه ژوئن 3513.62 و میانگین قیمتی نیز 3802.86 دلار تخمین زده شده است.

آینده رمزارز اتریوم در ماه ژوئیه سال 2023

طبق انتظارات، نیمه دوم سال 2023 میلادی برای رمزارز اتریوم با توقف همراه خواهد بود. انتظار می‌رود تا پایان ژوئیه (تیر تا اوایل مرداد) هر واحد اتریوم با ریزشی اندک به 3956.91 دلار برسد. تحلیلگران معتقدند حداقل قیمتی که اتریوم در ماه ژوئیه به خود خواهد دید، 3528.22 دلار و میانگین قیمتی نیز 3883.16 دلار است.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ETH در ماه اوت سال 2023

تحلیلگران در پیش بینی ETH 2023 اعلام کردند که این ارز دیجیتال در ماه اوت سال 2023 (مرداد تا اوایل شهریور) با رشدی 300 دلاری به 4267.31 دلار می‌رسد. کف قیمتی اتریوم در ماه اوت حدود 3455.70 دلار و میانگین قیمتی آن نیز برابر با 3732.98 دلار خواهد بود.

آینده قیمت ارز اتریوم در ماه سپتامبر 2023

طبق پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023، ETH در ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) نیز عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. در این ماه حداکثر قیمت اتریوم حدود 3848.84 دلار پیش‌بینی شده است. کمترین قیمت اتریوم در ماه سپتامبر 3472.85 دلار خواهد بود. با مقایسه بالاترین قیمت و پایین‌ترین قیمت اتریوم در ماه سپتامبر به این نتیجه می‌رسیم که میانگین قیمتی ETH در نهمین ماه سال میلادی حدود 3601.65 دلار است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ETH در ماه اکتبر سال 2023

همانند پیش بینی ETH 2023 در ماه‌های پیشین، تحلیلگران به تداوم رشد بزرگترین آلت کوین بازار کریپتوکارنسی اعتقاد دارند. طبق انتظارات، در ماه اکتبر سال 2023 (مهر تا اوایل آبان) هر واحد اتریوم حداکثر 3869.15 دلار قیمت خواهد داشت. کمترین قیمت ETH در این ماه برابر با 3517.51  و میانگین قیمتی نیز برابر با 3722.27 دلار خواهد بود.

پیش بینی آینده رمزارز اتریوم در ماه نوامبر سال 2023

نوامبر (آبان تا اوایل آذر) ماه کم نوسانی برای اتریوم به شمار می‌رود. با نزدیک شدن سال جدید میلادی بسیاری از معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال خود را به فروش می‌رسانند. به رویدادهای محتمل در هر فصل، تمایلات فصلی می‌گویند. طبق تمایلات فصلی این انتظار وجود دارد که در ماه نوامبر قیمت رمزارزها با اصلاح مواجه شود. هر واحد اتریوم در ماه نوامبر حداقل 3511.42، حداکثر 3813.18 و به طور میانگین 3750.42 دلار قیمت خواهد داشت.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH
اتریوم در سال 2023

آینده قیمت ETH در ماه دسامبر سال 2023

بدون شک آخرین ماه میلادی (آذر تا اوایل دی)، مهم‌ترین ماه معاملاتی رمزارزهاست. در این ماه عملکرد سالانه بازار کریپتوکارنسی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد. همانطور که اشاره کردیم، قیمت رمزارز اتریوم در ماه‌های پایانی سال روندی نزولی در پی خواهد گرفت. بسیاری از تحلیلگران معتقدند، ETH تا پایان سال 2023 توانایی رسیدن به 3647.13 دلار را دارد. پایین‌ترین قیمت محتمل در این ماه 3451.21 و قیمت میانگین 3566.38 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2024

تا به اینجای مقاله با پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023 آشنا شدید. بسیاری از سرمایه‌گذاران قصد دارند با مازاد دارایی‌های خود وارد حوزه رمزارزها شوند. رشد دارایی‌های دیجیتال در سال 2018 بسیاری از معامله‌گران و فعالان بازارهای مالی را متحیر کرد. اکثر علاقه‌مندان بازارهای مالی با سرمایه‌گذاری بر روی کریپتو انتظار بازدهی چند برابری دارند.

تمامی بازارهای مالی از چرخه‌های مختلفی تشکیل‌ شده‌اند. بازار کریپتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. سال 2022 برای صنعت رمزارزها یک کابوس به تمام معنا بود. این احتمال وجود دارد که روند نزولی بازار به اتمام رسیده و شاهد رشد قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2023 باشیم. پیش‌بینی آینده اتریوم 2023 برای بسیاری از سرمایه‌گذاران کافی نخواهد بود؛ بنابراین در ادامه مقاله به پیش بینی ETH در سال‌های آتی می‌پردازیم.

بر اساس پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط تحلیلگران حرفه‌ای بازار کریپتوکارنسی، بزرگترین آلت کوین بازار در سال 2024 توانایی رسیدن به قیمت 4396.37 دلار را خواهد داشت. کمترین قیمت ETH حدود 3632.49 و میانگین قیمتی نیز 3763.25 دلار تخمین زده شده است.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2025

بسیاری از تحلیلگران برجسته بازارهای مالی معتقدند اتریوم در سال 2025 جهش قیمتی را تجربه خواهد کرد. اطلاعات منتشر شده در سایت تحلیلی Changelly.com نشان می‌دهد که هر واحد ETH تا پایان سال 2025 پتانسیل رسیدن به محدوده 6368.85 دلاری را خواهد داشت. کمترین قیمت پیش‌بینی شده در این سال 5441.85 دلار و قیمت میانگین نیز 5630.01 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2026

بازار رمزارزها همچنان یک بازار نوپاست؛ بنابراین انتظار می‌رود با گذشت چند سال شاهد رشد چشمگیر دارایی‌های دیجیتال باشیم. تحلیلگران اعتقاد دارند ETH در سال 2026 با جهشی 50 درصدی به 9420.93 دلار برسد. در صورتی که تغییر چشمگیری در وضعیت اقتصاد کلان حاصل نشود، پایین‌ترین قیمت ETH در سال 2026 حدود 7796.57 دلار خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود هر واحد ETH حدود به طور میانگین به قیمت  8021.77 دلار برسد.

آینده ارز دیجیتال ETH در سال 2027

طبق پیش‌بینی‌ها، سال 2027 زمانی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم خواهد بود. در این سال اتریوم پتانسیل رسیدن به 13364.46 دلار را خواهد داشت. میانگین قیمتی ETH حدود 12116.34 و حداقل قیمت نیز 11795.47 دلار پیش‌بینی شده است.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH
آینده ETH 2023

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2028

رکوردشکنی‌های اتریوم ادامه خواهد یافت. مطرح‌ترین تحلیلگران بازار اعتقاد دارند که اتریوم با شکستن سقف تاریخی خود در سال 2028 وارد کانال 20 هزار دلاری می‌شود. پیش‌بینی می‌شود اتریوم در سال 2028 در محدوده 16780.61 و 20096.40 دلار نوسان کند. هر واحد ETH در این سال به طور میانگین 17265.26 دلار قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2029

تحلیلگران وبسایت Changelly.com قیمت هر واحد اتریوم در سال 2029 را حداقل 24152.85 دلار تخمین زده‌اند. در این سال قیمت هر واحد اتریوم توانایی رسیدن به محدوده 29656.75 دلاری را خواهد داشت. قیمت میانگین بزرگترین آلت کوین بازار کریپتوکارنسی در سال 2029 حدود 24843.47 دلار تخمین زده شده است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال 2030

به عقیده بسیاری از کارشناسان، در سال 2030 اتریوم رشدی 6 هزار دلاری خواهد داشت. این جهش قیمتی هر واحد اتریوم را به 43559.75 دلار خواهد رساند. ETH در انتهای سال 2030 حداقل 35206.72 دلار قیمت خواهد داشت. میانگین قیمتی اتریوم نیز 36448.88 دلار تخمین زده شده است.

اتریوم در سال 2023 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

کلام آخر

بسیاری از وبسایت‌های تحلیلی جهت کمک به تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی، اقدام به انتشار تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های قیمتی رمزارزها می‌نمایند. پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023 و سال‌های پس از آن بر اساس عواملی نظیر تحلیل تکنیکال منتشر شده است.

بازار کریپتوکارنسی بازاری پر نوسان است؛ بنابراین هر گونه قطعیت و سرمایه‌گذاری احساسی در این بازار منجر به شکست خواهد شد. اخبار مهم اقتصادی، اعلام نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا،‌ بحران‌های سیاسی و مالی جهانی و رفتار نمودار همگی در شکل‌گیری قیمت رمزارزها موثرند.

طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود اتریوم در سال 2023 با رشد قیمتی همراه شود. اتریوم به لطف موارد کاربردی گسترده‌ای که دارد، همواره در لیست محبوب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری باقی خواهد ماند. در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هرگونه اقدامی، با کارشناسان خبره و متخصص بازارهای مالی مشورت کنید.

سوالات متداول

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2023

در این مقاله به طور مفصل به پیش‌بینی آینده اتریوم 2023 پرداختیم. مجدداً تأکید می‌کنیم که این پیش‌بینی‌ها صرفاً بر اساس تحلیل تکنیکال و شرایط اقتصادی متحمل در سال‌های آتی منتشر شده است. در صورت وقوع اتفاقات ناگهانی، نتیجه نهایی عملکردی اتریوم و قیمت این رمزارز در سال‌های آتی دستخوش تغییر خواهد شد.

آینده اتریوم چگونه است؟

اتریوم پس از بیت کوین بزرگترین رمزارز مارکت کریپتوکارنسی از نظر حجم بازار به شمار می‌رود. بسیاری از NFTها بر بستر اتریوم ساخته شده‌اند. شبکه اتریوم 2.0 میزبان نرم‌افزارهای غیرمتمرکز (dApps)، برنامه‌های توسعه حوزه دیفای (DeFi) و همچنین قراردادهای هوشمند است؛ بنابراین انتظار می‌رود اتریوم در سال 2023 و سال‌های پس از آن عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آینده اتریوم 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع:  Changelly ،Digitalcoinprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون بابت مطلب خوبتون

    پاسخ