;
coinex

میزان درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث مشخص شد

ظاهراً درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث سوشال طبق اعلام خودش چندان چشمگیر نیست؛ بااین‌حال خود این شبکه اجتماعی ارزشی بالغ بر 5 تا 25 میلیون دلار دارد.

طبق اعلام دونالد ترامپ، از شبکه اجتماعی تروث سوشال (Truth Social) درآمد چشمگیری عاید وی نمی‌شود، بااین‌حال ارزش این شبکه اجتماعی را چیزی در حدود 5 تا 25 میلیون دلار برآورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: حساب یوتیوب دونالد ترامپ هم آزاد شد؛ رئیس جمهور سابق باز‌میگردد!

جزئیاتی از درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث

در فرم افشای مالی شخصی رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اظهار شده که مالکیت حدود 90 درصد از شرکت رسانه اجتماعی ترامپ مدیا‌اند‌تکنولوژی به او تعلق دارد، بااین‌وجود درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث کمتر از 201 هزار دلار است.

درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث

این گزارش تنظیمی نزد کمیسیون انتخابات فدرال، اولین دید مختصر از اوضاع مالی ترامپ از هنگام خروج وی از کاخ سفید و راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای جدیدش را ارائه می‌کند. ترامپ، پلتفرم تروث سوشال را در سال 2022، یک سال پس از تعلیق فعالیتش در توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب به‌دنبال حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه سال 2021، راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر