;
coinex

تمسخر ایلان ماسک توسط نشریه تایم ؛ ثروتمندترین ترول آنلاین جهان!

ماجرای تمسخر ایلان ماسک توسط نشریه تایم از این قرار است که این نشریه ماسک را به ترول آنلاینی تشبیه کرده است که توییتر را به سمت نابودی پیش می‌برد.

تمسخر ایلان ماسک توسط نشریه تایم خبرساز شد. مجله تایم فهرستی از 100 فرد تأثیرگذار جهان در سال 2023 منتشر کرده که در آن ایلان ماسک به‌دلیل کشاندن شبکه اجتماعی توییتر به مرز نابودی، به‌عنوان ترول آنلاین معرفی شده است. جالب است بدانید که ایلان ماسک برای پنجمین سال متوالی است که در فهرست 100 فرد تأثیرگذار این نشریه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک از معرفی چت بات TruthGPT برای رقابت با ChatGPT خبر داد

تمسخر ایلان ماسک توسط نشریه تایم

ایلان ماسک امسال برای پنجمین‌ بار در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار مجله‌ تایم قرار گرفت اما توصیف این نشریه از ویژگی‌های او چندان جذاب نبود. روزنامه‌نگاری به‌ نام کارا سویشر در وصف ماسک به‌طور خلاصه با اشاره به خرید توییتر در اواخر سال گذشته، لقب «ثروتمندترین ترول آنلاین جهان» را به ماسک اعطا کرد.

از نظر برخی افراد توصیف ایلان‌ ماسک به‌عنوان ترول آنلاین کمی دور از انصاف به‌نظر می‌رسد زیرا بسیاری از اقداماتی که او در طول زندگی حرفه‌ای خود انجام داده است، حتی اگر فقط بخشی از یک آرزوی بلندپروازانه باشند، همچنان جسورانه و الهام‌بخش بوده‌اند. سویشر می‌گوید: «ماسک اوج نوآوری است اما توییتر به‌دلیل مدیریت نامنظم او باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده و همه باید او را تحمل کنیم.»

تمسخر ایلان ماسک توسط نشریه تایم

سویشر در مقطعی فناوری‌های مختلف تسلا را پوشش داده و حتی قبلاً حامی ماسک بود. این خبرنگار سال گذشته در پادکست On With Kara Swisher گفت از برنامه‌های ماسک برای خرید توییتر هیجان‌زده بوده است.

سویشر در بخش دیگری از گزارش خود گفت: «راستش را بخواهید، وقتی ماسک از علاقه‌ خود برای خرید توییتر خبر داد فکر می‌کردم او بهترین فرد برای تصاحب پلتفرم اجتماعی مذکور است و می‌تواند این‌کار را به‌خوبی انجام دهد.» این خبرنگار در پادکست خود اشاره کرد اخیراً ارتباط خود را با ماسک قطع کرده است زیرا درمورد برخی تصمیمات مالک تسلا درمورد سیاست و مدیریت توییتر، اختلاف‌نظر داشت.

به گزارش بیزنس‌اینسایدر، ماسک سال ۲۰۲۱ به‌عنوان برترین شخصیت مجله‌ تایم انتخاب شد. مدیرعامل تسلا همچنین طی سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۳، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ در فهرست تأثیرگذارترین افراد جهان تایم قرار داشت.

گفتنی است طبق اعلام تایم، فهرست تأثیرگذارترین افراد سال این مجله از طرف ویراستاران آن انتخاب می‌شوند. مجله‌ی تایم سال ۲۰۱۰ ایلان ماسک را شخصی پراشتیاق، شوخ‌طبع و کنجکاو و مرد رنسانس در عصر جدید توصیف کرد. سال ۲۰۲۱ نیز شاهد توصیفاتی مشابه برای قرارگیری ایلان ماسک در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار تایم بودیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تمسخر ایلان ماسک توسط نشریه تایم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر