;
coinex

حساب یوتیوب دونالد ترامپ هم آزاد شد؛ رئیس جمهور سابق باز‌میگردد!

خبر بازگشت حساب یوتیوب دونالد ترامپ طبق اطلاعیه این شبکه اجتماعی اعلام شد. این در حالی است که پیش‌تر نیز توییتر در اقدامی مشابه چنین عملی را انجام داده بود.

یوتیوب روز جمعه خبر از بازگشایی مجدد حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و البته پرحاشیه آمریکا را داد. این اقدام یوتیوب به‌دنبال اقدامات مشابه فیس بوک و توییتر طی ماه‌های اخیر صورت خواهد گرفت. بااین‌حال ترامپ تاکنون اقدامی جهت انتشار پست در یوتیوب و ازسرگیری فعالیت‌های خود انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: نفع متا در بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک چیست؟

بازگشت حساب یوتیوب دونالد ترامپ

در همین راستا توییتر نیز اخیراً حساب کاربری متعلق به دونالد ترامپ را مجدداً بازگشایی کرد. ایلان ماسک، رئیس توییتر طی یک نظرسنجی توییتری از دنبال کنندگان خود درخواست اعلام نظر در مورد بازگرداندن حساب کاربری دونالد ترامپ در این پلتفرم را داشت.

حساب یوتیوب دونالد ترامپ

پس از این نظرسنجی ایلان ماسک در ماه می اعلام کرد ممنوعیت فعالیت ترامپ در توئیتر به پایان خواهد رسید. این اتفاق در حالی رقم خورد که حساب کاربری ترامپ پس از حمله سال گذشته به ساختمان کنگره آمریکا به حالت تعلیق درآمده بود، زیرا ترامپ متهم به دخالت و تحریک حمله‌کنندگان شده بود. چنین سیاستی از سوی شبکه‌های اجتماعی فراوانی از جمله یوتیوب نیز اتخاذ شده بود که حالا یکی پس از دیگری اقدام به فعال‌سازی مجدد حساب کاربری دونالد ترامپ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص بازگشت حساب یوتیوب دونالد ترامپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر