;
coinex

آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست سال 2023 ؛ تداوم برتری سامسونگ و ادامه سقوط شیائومی!

آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست سال 2023 منتشر شد. طبق این آمار سامسونگ همچنان در اندروید بی‌رقیب است و شیائومی به سمت پایین حرکت می‌کند.

آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست سال 2023 اعلام شد. بازار موبایل و فروش گوشی‌های موبایل در بازه زمانی ذکر شده نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان به برتری خود در فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهان ادامه می‌دهد. اپل نیز با کمی احتلاف در رتبه دوم قرار دارد و شیائومی نیز با سیر نزولی که پیدا کرده، در جایگاه سوم قرار دارد. همچنین آمار ذکر شده در سه ماهه اول 2023 نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2022 از افت فروش سامسونگ و شیائومی و افزایش فروش اپل دلالت دارد. جزئیات کامل خبر را در ادامه مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: سقوط آزاد تجارت موبایل شیائومی ؛ علت افت فروش گوشی‌های شیائومی چیست؟

آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست سال 2023 منتشر شد

در سال ۲۰۲۲، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شرایط بسیار عجیبی را پشت‌سر گذاشت و به‌نظر می‌رسد این روند در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ همچنان ادامه دارد. شرکت نظارت بر بازار Canalys گزارش خود را درباره‌ی بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برای بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ اول ۲۰۲۳ منتشر کرده است.

طبق اعلام این شرکت، میزان فروش گوشی‌های هوشمند درمقایسه‌با سال گذشته با کاهش ۱۲ درصدی مواجه شده است. به‌گفته‌ی Canalys، این پنجمین سه‌ماهه‌ متوالی است که با کاهش فروش گوشی‌های هوشمند مواجه می‌شویم. به‌گزارش Androidauthority، عواملی مثل تورم زیاد و رکود در اقتصاد جهانی ازجمله دلایل مهم کاهش فروش گوشی‌های هوشمند هستند.

آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست سال 2023 منتشر شد

در سه‌ماهه‌ اول ۲۰۲۳، سامسونگ با سهم ۲۲ درصدی لقب برترین فروشنده‌ گوشی‌های هوشمند جهان را کسب کرد و اپل با سهم ۲۱ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت.

فاصله‌ی بسیار کم سامسونگ با اپل باعث می‌شود غول فناوری کره‌ای تهدید بسیار مهمی را از طرف رقیب کوپرتینویی خود احساس کند. در مقام مقایسه، سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ اول ۲۰۲۲ معادل ۲۴ درصد بود؛ درحالی‌که اپل در آن بازه‌ زمانی ۱۸ درصد از سهم بازار را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درخصوص آمار فروش گوشی در سه ماهه نخست سال 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر