;
coinex

تبلت ویوو پد 2 (Vivo Pad 2)‌ رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

تبلت ویوو پد 2 رونمایی شد. ویوو نیز با معرفی دو گوشی تاشو جدید و این تبلت قدرتمند خود را به رقبایی مانند شیائومی و هواوی نزدیک‌تر کرد.

تبلت ویوو پد 2 رسماً توسط این شرکت چینی معرفی شد. شرکت ویوو امروز روز پرکاری را سپری کرده و بعد از معرفی دو گوشی تاشو X Fold 2 و ویوو X Flip حالا از تبلت پرچمدار خود رونمایی کرده تا مانند دو رقیب چینی دیگر خود (شیائومی و هواوی) دستگاه‌هایی عالی و منحصر‌به‌فرد راهی بازار کند. در ادامه می‌توانید با مشخصات کامل این تبلت آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تبلت شیائومی پد 6 و 6 پرو رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

تبلت ویوو پد 2 (Vivo Pad 2)‌ رسماً رونمایی شد

ویوو علاوه بر دو گوشی تاشو خود، از یک تبلت جدید نیز رونمایی کرده است. این دستگاه که ویوو پد 2 (Vivo Pad 2) نامیده می‌شود، نسبت به نسخه قبلی خود که سال گذشته وارد بازار شده بود، به‌طور قابل‌توجهی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه مشخصات و قیمت تبلت جدید ویوو را مرور می‌کنیم.

تبلت ویوو پد 2 (Vivo Pad 2)‌ رسماً رونمایی شد

مشخصات کامل تبلت Vivo Pad 2

ویوو پد 2 از نمایشگر 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.8K پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز بهره می‌برد. پشتیبانی از HDR10 و حداکثر روشنایی 600 نیت از جمله دیگر ویژگی‌های نمایشگر دستگاه هستند.

از نظر دوربین، این دستگاه روی پنل پشتی خود یک ماژول دایره‌ای دارد که به سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. یک فلاش LED نیز در این ماژول قرار گرفته است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر دستگاه وجود دارد.

تبلت ویوو پد 2 (Vivo Pad 2)‌ رسماً رونمایی شد

ویوو پد 2 به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. ویوو برای باتری دستگاه خود از یک واحد 10 هزار میلی آمپر ساعتی استفاده کرده از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید ویوو با قلم و کیبورد نیز سازگاری دارد و از طریق قابلیت فراهم شده برای اتصال در کنار تبلت، می‌توان قلم را به آن متصل کرد.

تبلت ویوو پد 2 (Vivo Pad 2)‌ رسماً رونمایی شد

زمان عرضه و قیمت Vivo Pad 2

ویوو پد 2 در گزینه‌های 8/128 و 8/256، به‌ترتیب با قیمت 348 و 401 دلار فروخته می‌شود. گزینه‌های 12/256 و 12/512 گیگابایتی نیز به ترتیب دارای برچسب قیمت 450 و 494 دلاری هستند. درباره زمان عرضه این دستگاه‌ها چیزی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تبلت ویوو پد 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر