;
coinex

تبلت سه بعدی ZTE با نام نوبیا پد 3D در MWC 2023 رونمایی شد

تبلت سه بعدی ZTE در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شد. این محصول به‌عنوان نخستین تبلت سه‌بعدی بدون‌ نیاز به عینک در جهان معرفی شده است.

تبلت سه بعدی ZTE با نام نوبیا پد 3D در نمایشگاه MWC 2023 معرفی شد.  شرکت ZTE به عنوان یکی از پیشگامان صنعت مخابراتی جهان، در حوزه تولید دستگاه‌های هوشمند هم حضور پرقدرتی داشته است.

بیشتر بخوانید: عینک هوشمند شیائومی در MWC 2023 معرفی شد

تبلت سه بعدی ZTE در MWC 2023 رونمایی شد

کنگره جهانی موبایل، همیشه جای خوبی برای رونمایی از جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌ها بوده است. به‌همین‌خاطر هم برندهای گوشی‌ساز همیشه از فناوری‌های مدرن و متفاوت خود در MWC بارسلونا رونمایی می‌کنند.

اما برند نوبیا، زیرمجموعه شرکت ZTE با یک ایده جالب پا به شهر بارسلونا گذاشته است. این کمپانی در کنار گوشی‌های جدید، محصولات اینترنت اشیاء و یک عینک هوشمند واقعیت افزوده، از نخستین تبلت سه بعدی بدون نیاز به عینک دنیا به‌نام نوبیا پد 3D نیز پرده‌برداری کرده است.

تبلت جدید Nubia Pad 3D از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. یک فناوری سه‌بعدی بدون نیاز به عینک به‌نام “Leia Inc” که توسط شرکت ZTE توسعه پیدا کرده است. این فناوری از یک نمایشگر سه‌بعدی و یک موتور پردازشگر هوش مصنوعی تشکیل شده است. این دو به تبلت نوبیا اجازه می‌دهند محتوای سه‌بعدی را به‌نمایش بگذارد. اما هوش مصنوعی در این تبلت کارایی بیشتری دارد. به‌طور مثال از آن برای تشخیص چهره هوشمند، عکاسی هوشمند و توانایی خلق آثار هنری سه‌بعدی هوشمند نیز استفاده می‌شود.

تبلت سه بعدی ZTE در MWC 2023 رونمایی شد

یکی دیگر از فناوری‌های منحصر به‌فردی که در تبلت نوبیا به‌کار رفته، تکنولوژی AI Engine Super Bionic Eye است. دو سنسور دوربین ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی در این تبلت به‌کار رفته که از طریق یک الگوریتم یادگیری عمیق شبکه عصبی،‌ می‌تواند در لحظه یک صحنه ۲ بعدی را به ۳ بعدی تبدیل کند.

در جلوی تبلت ۳ بعدی نوبیا، یک نمایشگر بزرگ ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن 2.5K به‌کار رفته و چهار اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز آن را همراهی می‌کنند تا تجربه تماشای محتوای سه‌بعدی لذت‌بخش و تمام عیاری را در اختیار شما بگذارد. این تبلت همچنین به شما اجازه می‌دهد برای نخستین بار از چت ویدیویی سه‌بعدی، یک سینمای سه‌بعدی شخصی و بازی‌هی سه‌بعدی نیز لذت ببرید.

توان نوبیا پد 3D توسط چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام تأمین می‌شود و انرژی آن را هم یک باتری 9070 میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۳۳ وات) فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تبلت سه بعدی ZTE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر