coinex
otetmarket
قاصدک 24

پخش زنده آژاکس آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده آژاکس آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 بازی هفته سی‌ام لیگ هلند را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های آژاکس و آیندهوون از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه فیلیپس به مصاف هم می‌روند که برنده این بازی می‌تواند در فصل آینده لیگ اروپا حضور پیدا کند. بنابراین باید منتظر جنگی تمام عیار بود. برای تماشای پخش زنده بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده آژاکس آیندهوون 3 اردیبهشت 1402

تیم آژاکس تنها یک هدف دارد؛ کسب سهمیه لیگ اروپا. بر طبق سهمیه بندی لیگ هلند، تیم قهرمان در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت، تیم دوم در لیگ اروپا و 5 تیم بعدی در لیگ کنفرانس حضور خواهند داشت. به همین خاطر، نه آژاکس و نه آیندهوون دوست ندارند در لیک کنفرانس بازی کنند. هر چه نباشد، این دو تیم از بزرگترین تیم‎های هلند هستند و حضور در لیگ کنفرانس به اعتبار باشگاه خدشه وارد می‌کند. با این حال، بازی امروز یکی از این دو تیم را بی‌اعتبار خواهد کرد. تیم آژآکس در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست را به دست آورده است.

پخش زنده آژاکس آیندهوون 3 اردیبهشت 1402
پخش زنده بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 / پخش زنده آژاکس آیندهوون 3 اردیبهشت 1402

در طرف مقابل، شرایط برای آیندهوون هم به همین شکل است. آنها هم امتیاز با آژاکس در رده سوم قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند آنها را راهی لیگ اروپا نمایند. تیم آیندهوون در 5 بازی اخیر خود 4 پیروزی و 1 تساوی را تجربه کرده است.

باید دید، جنگ کسب سهمیه لیگ اروپا با پیروزی کدام تیم به پایان خواهد رسید.

برای تماشای پخش زنده بازی آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال آژاکس و آیندهوون 3 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید 

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر