;
coinex

هدیه همراه اول ویژه عید فطر 1402 [+جزئیات و روش فعالسازی]

هدیه همراه اول ویژه عید فطر 1402 معرفی شده است و مشترکین این اپراتور تا پایان روز 4 اردیبهشت 1402 می‌توانند از آن استفاده کنند.

هدیه همراه اول ویژه عید فطر 1402 معرفی شد. همراه اول به مناسبت فرا رسیدن عید فطر یک هدیه ویژه برای مشترکین خود در نظر گرفته است و بنابر اعلام این شرکت همه مشترکین همراه اولی می‌توانند از تاریخ 30 فروردین تا 4 اردیبهشت سال جاری بسته‌های اختصاصی عید فطر را فعال کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: هدیه ایرانسل ویژه عید فطر 1402 معرفی شد [+روش فعالسازی]

هدیه همراه اول ویژه عید فطر 1402 معرفی شد

اپراتور همراه اول به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر برای تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود بسته‌های ترکیبی ویژه را در نظر گرفت. تمام مشترکان اپراتور همراه می‌توانند این بسته‌ها را از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ خریداری کنند.

اپراتور همراه اول بسته‌های ویژه عید فطر را بر اساس دائمی و اعتباری یا انارستانی بودن سیم کارت مشترکان خود در دو نوع ارائه می‌کند. مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع و پرداخت ۱۲ هزار تومان، یک بسته ترکیبی ویژه شامل ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت را خریداری کنند.

هدیه همراه اول ویژه عید فطر 1402 معرفی شد

مشترکان انارستانی این اپراتور نیز با کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع و با پرداخت ۳ هزار تومان می‌توانند یک بسته ترکیبی شامل ۱ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت را سفارش دهند.

همچنین مشترکان می‌توانند این بسته‌ها را از طریق اپلیکیشن همراه من، کدهای دستوری ستاره ۱۰۰ مربع و ستاره ۱ مربع نیز فعال‌سازی کنند. پس از پایان حجم یا مدت اعتبار این بسته‌ها نیز امکان خرید مجدد آنها تا پایان این طرح وجود خواهد داشت.

آن دسته از مشترکان همراه اول که سیم کارت نسل جدید یا یوسیم ندارند، می‌توانند با مراجعه به یکی از مراکز مراکز فروش و خدمات همراه اول یا شماره‌گیری ۹۹۹۰ سیم کارت خود را به‌شکل رایگان به یوسیم تبدیل کرده و علاوه بر دریافت ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه ۳۰ روزه از این بسته‌های تخفیف ویژه نیز بهره‌مند شوند. ضمن این‌که کاربران با سیم کارت یوسیم به اینترنت نسل ۴ و ۵ دسترسی پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هدیه همراه اول ویژه عید فطر 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    ملت را چی فرض کردین ؟از کی هدیه ها پولی شدن؟ داخل ایران نفس بکشی و اکسیژن خدا را مصرف کنی مسئولان ما باید مالیات از ما بگیرند چون این جا حکومت اسلامی است و مسئولان ما نمایندگان خدا هستند!

    پاسخ

    اپراتورها تازگی زرنگ شدن ومردم را نفهم فرض کردن واین هدایا مخصوص عید فطر رو به کارمندانوخودش بدهند خیلی بهتره و مردم به این زرنگ بازی‌ها نیاز ندارن

    پاسخ

    هدیه پولی؟!!!!!!!!
    سایپا . ایرانخودرو
    همراه اول . ایرانسل

    پاسخ

    گداتر از همراه اول خودشون هستن

    پاسخ

    خود ده‌یوز سروش عامل اصلی فیلترینگه،وگرنه سروشو نزایید ببخشید نرید

    پاسخ

    سروش خودش یکی از عاملین فیلترینگه،

    پاسخ

    یوقت ورشکسته نشین… جالبه هدیه پولی
    حالا دیگ این کارو کردن که بسته هاشون فروش بره منت هدیه میزارن

    پاسخ

    دلتون خوشه عیدی میدین خب چه فرقی کرد اول و آخرش پول میگیرین….‌

    پاسخ