coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش]

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 را از بخش ورزشی تکراتو تماشا کنید. دو تیم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته 27ام لیگ رویارو می‌شوند.

سپاهان اصفهان که همچنان شانس اول قهرمانی در فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران موسوم به خلیج فارس است، امروز در مهمترین دیدار روز دوم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۳۰ از ملوان بندرانزلی در نقش جهان اصفهان پذیرایی می‌کند؛ برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده فوتبال سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در حال حاضر با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دو رقیب خود استقلال و پرسپولیس در رتبه دوم جدول است و امشب برای بازگشت به صدر باید از سد ملوان بندرانزلی و شاگردان مازیار زارع در نقش جهان بگذرند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر حالا پس از برگزاری دربی و پیروزی حیاتی پرسپولیس، شاگردان یحیی گل محمدی با ۵۷ امتیاز از ۲۷ بازی صدرنشین است، سپاهان با ۵۵ امتیاز از ۲۶ بازی دوم است و استقلال تهران نیز هم امتیاز با سپاهان البته با انجام ۲۷ بازی در رتبه سوم است.

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش]
پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / پخش زنده سپاهان ملوان 4 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بازی سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / زمان پخش سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / نتیجه سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / نتیجه زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 / نتیجه نهایی سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402
اما شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان در پنج بازی آخر خود ۱ باخت و ۴ برد را ثبت کرده‌اند و ملوان بندرانزلی نیز که با ۲۵ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول است و با منطقه سقوط تنها ۴ امتیاز فاصله دارد، همچنان خطر سقوط را حس می‌کند و فرم جالبی را در دیدارهای گذشته نیز نداشته است.

شاگردان مازیار زارع در ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر ۳ تساوی و ۲ باخت را دشت کرده‌اند و هرچند که تصور سقوط آن‌ها کمی سخت است اما تنها نماینده گیلان جای خطر کردن ندارد و برای گرفتن امتیاز امروز برابر سپاهان صف‌آرایی خواهد کرد. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر