;
coinex

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 پرو اعلام شد [+تیزر رسمی پوکو F5]

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 پرو مشخص شد. سری جدید میان‌رده‌های قاتل پرچمدار پوکو تا چند روز دیگر به طور رسمی معرفی خواهند شد.

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 پرو در تیزر رسمی این دو گوشی جذاب مشخص شد. گوشی‌های سری POCO F از جمله میان‌رده‌هایی هستند که به‌دلیل داشتن سخت‌افزاری قدرتمند و کیفیت ساخت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. این گوشی‌ها در بازار به گوشی‌های قاتل پرچمدار نیز شهره شده و در مقایسه‌های مختلف نیز صحت این عبارت تأیید شده است.

حال شرکت پوکو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی قصد دارد برخلاف همیشه سری جدید سری اف خود را در دو نسخه معمولی و پرو عرضه کند. براساس تیزری که از حساب کاربری و رسمی شرکت پوکو منتشر شده، تاریخ معرفی این دو گوشی جذاب 9 می 2023 (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ردمی در بازار ایران [فروردین 1402]

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 پرو در تیزر رسمی اعلام شد

از چند ماه پیش خبرهای گسترده پیرامون معرفی محبوب‌ترین سری محصولات گوشی‌های شیائومی یعنی جدیدترین نسخه‌های Poco Fx روی سر خط رسانه‌های مختلف دنیا جا خوش کرده است. حالا جدیدترین خبر پیرامون این محصولات این است، Poco F5 که شایعه شده بود در 6 آوریل (پنجشنبه، ۱۷ فروردین ۱۴۰۲) عرضه می‌شود، در جریان رویدادی در روز 9 ماه می (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت پوکو تاریخ و تیزر رسمی معرفی این دو گوشی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 پرو در تیزر رسمی اعلام شد

نکته مهم این است که دیگر این تاریخ را نمی‌توان حدس و گمان تلقی کرد؛ چرا که منبع منتشر کننده خبر، حساب رسمی توییتر POCO است. البته در این روز شاهد رونمایی از دو محصول یعنی پوکو اف 5 و نسخه بزرگتر و حرفه‌ای آن یعنی پوکو اف 5 پرو خواهیم بود.

پوکو هنوز جزئیات ریز شامل مشخصات دو گوشی پوکو F5 و پوکو F5 Pro را ارائه نکرده، اما شعبه هند شرکت کوالکام تأیید کرده است که Poco F5 از پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2 بهره می‌برد و اولین گوشی هوشمند در این منطقه خواهد بود که این تراشه را در اختیار دارد.

مشخصات فنی، قیمت و ساختار POCO F5 و POCO F5 Pro

خبر دیگر این است که بخش هندی پوکو نگاهی اجمالی به طراحی پوکو F5 به ما داده و حضور دوربین‌های سه گانه در پشت دستگاه را نیز تأیید می‌کند. با این حال، این شرکت در هیچ‌یک از کمپین‌های تبلیغاتی خود از Poco F5 Pro نامی نبرده است، و نشان می‌دهد که در برخی مناطق عرضه اولیه تنها شامل نسخه پایه پوکو اف 5 بوده و نسخه پرو به فاصله کوتاهی پس از آن راهی بازار خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که Poco F5 نسخه‌ای تغییر نام یافته از ردمی نوت  12 توربو خواهد بود، در حالی که Poco F5 Pro همین فرمول را در خصوص ردمی K60 پیاده خواهد کرد.

گوشی میان‌رده و به احتمال فراوان خوش قیمت شیائومی پوکو F5 از تراشه اسنپدراگون 7+ نسل 2 بهره می‌برد و خبر هیجان‌انگیز آن است که برای نسخه حرفه‌ای شیائومی پوکو F5 Pro خامه روی کیک، تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 به عنوان تراشه پردازشی دستگاه خودنمایی می‌کند.

هنوز خبری در خصوص قیمت و زمان عرضه این دو گوشی عرضه نشده ولی انتظار داریم نسخه پایه قیمتی در حدود 350 دلار و نسخه پرو قیمت نزدیک به 450 دلار داشته و در کلیه بازارهای قبلی عرضه محصولات پوکو، در اختیار کاربران و علاقه‌مندان شیائومی پوکو قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر