coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده دورتموند بوخوم 8 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده دورتموند بوخوم 8 اردیبهشت 1402 بازی هفته سی‌ام بوندسلیگا آلمان را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های دورتموند و بوخوم از ساعت 22 به وقت ایران در ورزشگاه ونوویا راحراستیشن به مصاف هم می‌روند که تیم دورتموند برای حفظ صدرنشینی خود نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 با ما همراه باشید.

پخش زنده دورتموند بوخوم 8 اردیبهشت 1402

تیم دورتموند به لطف مدیریت الیور کان و حمیدزیچ (مدیران بایرن مونیخ) دوباره به صدر جدول بازگشت. به نوعی آنها باید ممنون رویکرد و مدیریت ضعیف این دو نفر باشند. دوران پسا ناگلزمن همه چیز برای دورتموند داشت. دورتموندی که به از دست دادن فرصت‌ها مشهور است، به لطف این دوران در بایرن مونیخ توانسته دوباره به صدر جدول برگردد. تیم دورتموند در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده دورتموند بوخوم 8 اردیبهشت 1402
پخش زنده بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 / پخش زنده دورتموند بوخوم 8 اردیبهشت 1402

در طرف مقابل، تیم بوخوم با قرار گرفتن در رده پانزدهم با منطقه سقوط تنها 2 امتیاز فاصله دارد. به همین خاطر، آنها برای بقا در لیگ پا به میدان خواهند گذاشت و امیدوارند با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند زنبورها را زمینگیر کنند. این تیم در 5 بازی اخیر خود 1 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال دورتموند و بوخوم 8 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید 

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر