;
coinex

درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک از مشترکین حساب توییتری خود

درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک از حساب توییتری خود در واقع حاصل یک تخمین و حدس است.

ایلان ماسک، به عنوان مدیرعامل توییتر و دومین فرد ثروتمند دنیا، ضمن اشتراک‌گذاری یک اسکرین‌شات از پروفایل توییتر خود، تعداد مشترکین حسابش را نمایش داده است. در گذشته توییتر به‌منظور درآمدزایی از ویژگی به نام Super Follows برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرده بود که مدتی پیش اقدام به تغییر نام آن به Subscriptions کرد. با این حال این تغییر نام، کارکرد این قابلیت را متحول نساخته و دنبال‌کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ماهیانه، به محتوای اختصاصی یک حساب دسترسی یابند.

براساس این اسکرین‌شات، در این سرویس برای حساب شخص ایلان ماسک 24700 مشترک وجود دارد که احتمالاً جهت مشاهده محتوای اختصاصی ماهیانه 4 دلار هزینه پرداخت می‌کنند که درکل از این طریق درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: راز موفقیت ایلان ماسک کشف شد؛ معدن زمرد خانوادگی در قلب قاره سیاه!

درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک از توییتر!

ایلان ماسک که برای مدت‌ها به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد، چند ماهی است که جای خود را به مالک برند LVMH، یعنی «برنارد آرنو» داده است. اما ماسک که در منصب مدیریت تسلا، اسپیس‌ایکس، بورینگ کمپانی، توییتر و نورالینک قرار دارد، همچنان با ثروت 164 میلیارد دلاری دومین فرد ثروتمند دنیا محسوب می‌شود.

در همین زمینه، اسکرین‌شاتی که ایلان ماسک به اشتراک گذاشته، حاکی از وجود 24700 مشترک در این شبکه اجتماعی است. باتوجه به حق اشتراک ماهیانه 4 دلار، ایلان ماسک می‌تواند از این تعداد مشترک خود ماهیانه 98800 دلار درآمد کسب کند. اندکی کمتر از 100 هزار دلار!

درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک

ایلان ماسک در گذشته اعلام کرده بود که مشترکین حساب توییترش امکان طرح پرسش از وی را دارند. حالا طبق اعلام مدیرعامل توییتر، دنبال‌کنندگان از طریق سیستم اشتراکی می‌توانند به محتوای اختصاصی همچون متن‌ها و ویدیوهای طولانی یا اسپیس‌های اختصاصی دسترسی یابند. همچنین این افراد یک نشان مخصوص کسب خواهند کرد.

شایان ذکر است که ماسک و توییتر در مورد درآمد حاصله از مشترکین حساب خود صحبتی نکرده‌اند و 100 هزار دلار تخمین زده شده طبق گفته قبلی خود ماسک مبنی بر دریافت حق اشتراک 4 دلاری است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک از توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر