;
coinex

راز موفقیت ایلان ماسک کشف شد؛ معدن زمرد خانوادگی در قلب قاره سیاه!

راز موفقیت ایلان ماسک فاش شد. شاید برایتان سؤال شده باشد که ثروت ایلان ماسک چطور به این حد رسیده و منبع درآمد او از کجاست؟

راز موفقیت ایلان ماسک کشف شد. ایلان ماسک که هم‌اکنون دومین فرد ثروتمند جهان است ثروتی بسیار کلان دارد و این ثروت مدام رو به افرایش است. حال سؤالی که ذهن بسیاری را درگیر خود می‌کند این است که این ثروتمند آمریکایی چگونه توانسته به این حد از درآمد برسد؟ جواب این سؤال را شاید بتوان به معدن زمرد خانوادگی ماسک نسبت داد که در قاره آفریقا واقع شده است.

البته ایلان ماسک تلاش‌های بسیاری برای فیک قلمداد کردن این خبر انجام داده و بارها عنوان کرده است که چنین معدنی وجود ندارد. حتی او برای کسی که بتواند این معدن را بیابد جایزه‌ای ویژه بالغ‌بر 1 میلیون دوج‌کوین را تعیین کرد. البته ظاهراً این تلاش‌های ایلان ماسک برای پنهان کردن معدن زمرد خانوادگی نتیجه عکس داده و حالا نمی‌تواند این مسئله را کتمان کند.

بیشتر بخوانید: ضرر چندین میلیارد دلاری ایلان ماسک در نتیجه عملکرد توییتر، تسلا و اسپیس ایکس

راز موفقیت ایلان ماسک در معدن زمرد خانوادگی نهفته است

ماسک اخیراً در توییتر گفته به هر کسی که بتواند شواهدی مبنی بر وجود معدن مذکور ارائه دهد، 1 میلیون دوج‌کوین جایزه خواهد داد. در پاسخی غیرمنتظره، پدرش، ارول ماسک، برای دریافت جایزه پیش‌قدم شد و ادعا کرد که او واقعاً می‌تواند وجود معدن را ثابت کند. پدر ماسک در مصاحبه‌ای اختصاصی فاش کرده که این سرمایه‌گذاری زمردی او بود که به موفقیت اولیه ایلان در ایالات متحده کمک کرده است.

راز موفقیت ایلان ماسک در معدن زمرد خانوادگی نهفته است
او همچنین در واکنش به چالش دوج کوینی ایلان ماسک گفت:

وقتی آن را خواندم، از خودم پرسیدم که آیا می‌توانم در آن شرکت کنم؛ چون می‌توانم وجود آن را ثابت کنم.

پدر ایلان در ادامه توضیح داد که همه فرزندان ماسک از معدن زمرد آگاه بودند و حتی دخترش چندین آویز زمردی دارد. این افشاگری، واکنش‌های زیادی را در توییتر برانگیخته است، به طوری که کاربران از ایلان به دلیل انتشار مطالب نادرست انتقاد کرده و انگیزه‌های او را برای ارائه چالش دوج کوینی را زیر سوال بردند.

ارتباط ماسک با معادن زمرد به مشارکت خانواده او در صنعت معدن در زامبیا، کشوری در جنوب آفریقا بازمی‌گردد. ارول ماسک، مهندس و کارآفرین موفق، در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰، سرمایه‌گذاری‌های تجاری مختلفی داشت که یکی از آنها معدن زمرد زامبیا بود.
وجود معدن زمرد البته برای سال‌ها محل مناقشه بوده، اما بسیاری استدلال می‌کنند که این معدن به پیشرفت ایلان ماسک و افزایش شهرت او کمک کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راز موفقیت ایلان ماسک و وجود معدن زمرد خانوادگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر